ایهود اولمرت:

هیچ شانسی برای نابودی حماس وجود ندارد/ ادعای پیروزی، بی اساس است

هیچ شانسی برای نابودی حماس وجود ندارد/ ادعای پیروزی، بی اساس است

نخست وزیر پیشین رژیم اشغالگر صهیونیستی ضمن درخواست برای پایان دادن به جنگ غزه اذعان کرد که اهداف این جنگ محقق نشده و فقط در خدمت منافع نتانیاهو است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «ایهود اولمرت» نخست وزیر پیشین رژیم اشغالگر اسرائیل، توقف عملیات نظامی در رفح و پایان دادن به جنگ غزه را خواستار شد.

اولمرت جنگ غزه را هشت ماه پس از آغاز آن، متزلزل و نابسامان توصیف و اذعان کرد که جنگ غزه و حمله به رفح با هدف بازگرداندن اسرای اسرائیلی انجام شد ولی این هدف تا کنون محقق نشده است.

نخست وزیر پیسین رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با رادیو «مکان» این رژیم تأیید کرد که جنگ غزه در خدمت منافع اسرائیل نیست، بلکه منافع بنیامین نتانیاهو و برخی از اعضای کابینه او را تامین می‌کند.

اولمرت از «بنی گانتز» و «گادی آیزنکوت» هم خواست از کابینه جنگ استعفا دهند و تاکید کرد که هیچ شانسی برای دستیابی به پیروزی یا نابودی نهایی حماس وجود ندارد.

وی افزود: ادعای پیروزی، بی‌اساس و فقط شعار نتانیاهو است تا بتواند در چارچوب تلاش های مستمر و به دلایل شخصی یا سیاسی که هیچ ربطی به اسرائیل ندارند، ایجاد فاصله زمانی بین حادثه هفتم اکتبر و مرحله پایان جنگ را توجیه کند.

این مقام ارشد صهیونیست با قاطعیت تأکید کرد: اگر می‌خواهیم اسرا را سالم برگردانیم، باید جنگ غزه را هم‌اکنون متوقف کنیم.

این اظهارات اولمرت در حالی است که در چارچوب بحران داخلی رژیم صهیونیستی، شهرک‌نشینان به تظاهرات علیه نتانیاهو و سیاست‌های او در جنگ ادامه می‌دهند و خواستار توافقی برای بازگرداندن اسرای اسرائیلی دربند مقاومت فلسطین در غزه هستند.

کد خبر 6119007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha