مقتدی صدر:

عاملان بمباران «منطقه سبز» از حضور اشغالگران آمریکایی نفع می‌برند

عاملان بمباران «منطقه سبز» از حضور اشغالگران آمریکایی نفع می‌برند

رهبر جریان صدر عراق در سخنانی تأکید کرد: کسانی که به بمباران فرودگاه‌ها و منطقه سبز اقدام می‌کنند، بیشترین نفع را از حضور اشغالگران در کشور می‌برند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «روداو»، «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق سخنانی را در خصوص حملات راکتی به منطقه سبز این کشور مطرح کرد. وی گفت: کسانی که به بمباران فرودگاه‌ها و منطقه سبز اقدام می‌کنند، بیشترین نفع را از حضور اشغالگران در کشور می‌برند.

بر اساس این گزارش، وی گفت: اگر ما منطقه سبز را برای آزادسازی فلان زندانی محاصره می‌کردیم، یا اگر به بمباران فرودگاه‌های بغداد و اربیل و برخی از مقرهای سیاسی اقدام کرده بودیم، اشغالگران ادعای پیامبری می‌کردند و ما را تروریست می‌خواندند و جنگنده‌ها و تانک‌هایشان را علیه ما بسیج می‌کردند.

مقتدی صدر در ادامه سخنان خود تأکید کرد: بمباران فرودگاه اربیل نه تنها باعث عقب‌نشینی نیروهای اشغالگر از کشور نشده است بلکه اقداماتی از این دست نتیجه‌ای به جز افزایش ۴ هزار نفری نظامیان اشغالگر در پی نداشته است.

رهبر جریان صدر افزود: برخی جناح‌ها از حضور اشغالگران در کشور نفع می‌برند و اگر اشغالگران کشور را ترک کنند، آن‌ها منافع خود را از دست می‌دهند.

کد خبر 5256125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha