۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۲۰

پیام تسلیت مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در پی شهادت رییس جمهور

پیام تسلیت مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در پی شهادت رییس جمهور

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن شهادت آیت الله ابراهیم رییسی، رییس جمهور مردمی ایران اسلامی و هیات همراه وی را در سانحه هوایی سقوط بالگرد تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در پیامی شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور و جمعی از همراهان ایشان را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و صدیقین

شهادت جان‌سوز و تالم بار سیدالشهدای خدمت، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب، خدوم و انقلابی کشور و همراهان سرفراز ایشان آقایان آیت الله آل‌هاشم امام جمعه معظم شهر تبریز، امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار پرتلاش آذربایجان شرقی و سایر همراهان ایشان را محضر حضرت ولیعصر (ارواحنا فداهمقام معظم رهبری (دامت برکات)، خاندان مکرم ایشان و امت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنم.

بی‌شک حضور این سید بزرگوار برای نظام جمهوری اسلامی ارزشمند بود و نبود ایشان آسیب بزرگ برای تمامی ملت ایران به شمار می‌رود و خدمت برای وی همواره و در تمامی این سال‌ها همچون جهاد بود؛ «عروج ملکوتی این سید بزرگوار و مجاهد مردمی و خستگی ناپذیر، شیرینی شهادت در راه خدمت است.»

بار دیگر این ضایعه عظیم را تسلیت عرض می‌کنم و برای روح پرفتوح این عزیزان علو درجات و برای تمامی بازماندگان ایشان صبر و ارج مسالت دارم.

کد خبر 6113322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha