۲۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۵

مدیرکل بهزیستی استان زنجان:

۳۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی زنجان واگذار شد

۳۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی زنجان واگذار شد

زنجان-مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: همزمان با هفته بهزیستی امسال ۳۰ واحد مسکن برای مددجویان تحت پوشش در استان به خانوارهای دارای حداقل دو معلول واگذار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی قیداری ظهر چهارشنبه در مراسم واگذاری مسکن به مددجویان که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: یکی از ارکان توانمندسازی جامعه مددجویان تأمین مسکن است.

وی با بیان اینکه یکی از عمده مشکلات مددجویان و افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی نیز داشتن مسکن مناسب است، اظهار کرد: بر اساس قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی کشور مددجویان تحت پوشش سازمان برای یکبار و در حد یک واحد مسکونی از پرداخت هزینه‌های انشعاباتی و صدور پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری و دهیاری معاف هستند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: طی سال ۹۸ حدود ۱۱۹ واحد مسکن با مبلغ بیش از یک میلیارد تومان کمک بلاعوض به مددجویان تحت پوشش واگذار شد.

محمدی قیداری تاکید کرد: در سال گذشته هم ۱۷۰ واحد مسکونی با بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مددجویان واگذار شده است.

وی افزود: همزمان با هفته بهزیستی امسال هم ۳۰ واحد مسکن برای مددجویان تحت پوشش در استان به خانوارهای حداقل دو معلول افتتاح و واگذار شد و برای احداث این تعداد واحد بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان ابراز داشت: بهزیستی در کنار تأمین سایر نیازمندی‌های خانواده‌های تحت پوشش به اشتغال و تأمین مسکن مددجویان هم جدی است.

کد خبر 5257875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha