۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱:۴۳

بخشدار معمولان:

استقرار نیروی راهنمایی و رانندگی در معمولان ضروری است

استقرار نیروی راهنمایی و رانندگی در معمولان ضروری است

پلدختر- بخشدار معمولان گفت: با توجه به موقعیت حساس این بخش و قرار گرفتن در مسیر جاده اصلی، استقرار نیروی راهنمایی و رانندگی در معمولان ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حبیب الله موسوی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان پلدختر اظهار کرد: علی‌رغم پیگیری‌های متعدد جهت استقرار نیروهای راهنمایی و رانندگی در بخش معمولان در جلسه‌های شورای ترافیک شهرستان پلدختر، اما تاکنون اقدام عملی در این رابطه صورت نگرفته و تنها ۲ سال فعال بوده اما در عوض سه سال است به دلایلی تعطیل شده است.

وی افزود: انتظار می‌رود مسئولان مربوطه با توجه به شرایط خاص معمولان با جمعیت هشت هزار نفری و فاصله ۵۵ کیلومتری این شهر از ۲ طرف با پلدختر و خرم آباد، وجود روستاهای متعدد در حاشیه جاده و وضعیت منحصر به فرد موقعیت جغرافیایی، مسئله استقرار نیروی راهور در بخش معمولان را تعیین تکلیف کنند.

بخشدار معمولان گفت: مسیر روستای «بن کشکه» به «چم مورت» از توابع بخش معمولان، زیر نظر اداره راهداری شهرستان چگنی است که بنا به درخواست دهیار روستا و مطالبه مردم، به نصب سرعت کاه در این مسیر در جاده پلدختر- خرم آباد نیاز است.

موسوی افزود: پل جلوی روستای «افرینه» مسدود شده و این انسداد موجب تجمع و انباشت گل و لای و لجن و سرایت آن به جداول و در نهایت واحدهای مسکونی شده است.

وی یادآور شد: شرایط ایجاد شده علاوه بر اینکه موجب آزار و اذیت ساکنان و نارضایتی آنان شده و در شرایط بسیار حاد از نظر خطر تصادف، قرارگرفته، که لازم است مسئولان راهداری در اسرع وقت نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.

بخشدار معمولان افزود: مسیر روستای «چم حیدر» از جاده معمولان به سمت خرم آباد نیاز به خط کشی دارد که جز حوزه شهرستان چگنی است اما متأسفانه رسیدگی نمی‌کنند و این بی توجهی نارضایتی عمومی را به دنبال دارد.

موسوی تقسیم بندی رسیدگی در حوزه راهداری در جاده معمولان به خرم آباد از سوی شهرستان‌های پلدختر و چگنی را یک معضل دانست و گفت: از تونل معمولان به سمت خرم آباد زیر نظر حوزه راهداری چگنی است که برای هر مسئله جزئی نیاز به مکاتبه و رایزنی با مسئولان شهرستان چگنی دارد.

وی افزود: با پیگیری‌های مستمر خودرو آتش نشانی در سراسر کشور بین استان‌ها توزیع شده که یکی از این خودروها به استان لرستان و شهرستان پلدختر تعلق گرفته و در اختیار بخش معمولان قرار گرفته است.

کد خبر 5258318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha