۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۹:۴۷

رئیس سازمان صمت استان سمنان:

۱۸۲ واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت می‌کنند

۱۸۲ واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت می‌کنند

سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه هدف از ارائه تسهیلات رونق تولید کمک به گردش چرخ اقتصاد است، گفت: ۱۸۲ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی استان تسهیلات رونق تولید دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی تشنه دل صبح سه‌شنبه در دویست و نود و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با حضور ویدئو کنفرانسی اعضای کارگروه به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان ضمن بیان اینکه در قالب تسهیلات رونق تولید ۱۴۰۰ تاکنون ۱۸۲ واحد تولیدی صنعتی معدنی و کشاورزی استان برای دریافت تسهیلات به ارزش به بانک‌های عامل معرفی شدند، ابراز داشت: این تسهیلات رقمی حدود ۲۵ هزار میلیارد ریال خواهد بود.

وی ضمن بیان اینکه از خردادماه سال جاری تاکنون تسهیلات رونق تولید به ۹۳ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی استان سمنان پرداخت‌شده است، افزود: این تعداد واحد در حدود دو هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال بوده است.

رئیس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه از این تعداد ۲۲ واحد به ارزش حدود یک هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت است، ابراز داشت: ۷۱ واحد به ارزش حدود ۸۳۰ میلیارد ریال به بخش کشاورزی مربوط می‌شود.

تشنه دل بابیان اینکه مشکلات بانکی و زیربنایی سه واحد تولیدی صنعتی استان موردبررسی قرار گرفت، تصریح کرد: در این نشست با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از یک هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال به ۵۷ واحد صنعتی و کشاورزی موافقت شده است.

وی بابیان اینکه رفع موانع تولید و تسهیلات رونق تولید توسط دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان امکان‌پذیر است، افزود: در جلسه گذشته ۶۸ طرح صنعتی و کشاورزی برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند که با ارائه این تسهیلات ۸۵ فرصت شغلی در استان سمنان ایجاد می‌شود.

کد خبر 5262086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha