۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۲۰

با صدور حکمی از سوی آیت الله رمضانی؛

نماینده مجمع جهانی اهل بیت(ع) در افغانستان منصوب شد

نماینده مجمع جهانی اهل بیت(ع) در افغانستان منصوب شد

آیت الله رضا رمضانی در حکمی سید حسین عالمی بلخی را به عنوان نماینده مجمع جهانی اهل بیت(ع) در افغانستان منصوب و در پیامی جداگانه از تلاش و مجاهدت سید رحمت الله مرتضوی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رضا رمضانی امروز در حکمی حجت الاسلام سید حسین عالمی بلخی را به عنوان نماینده مجمع جهانی اهل بیت (ع) در افغانستان منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

ثبت مجمع محلی اهل بیت علیهم السلام به صورت رسمی و قانونی، معرفی اعضای هیأت مدیره مجمع محلی، برگزاری انتخابات مجمع محلی و جلسات منظم، وضعیت شناسی شیعیان، شناسایی نیازها و تلاش جهت ارتقا وضعیت پیروان اهل بیت علیهم السلام در مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، آموزشی، حقوقی، رسانه‌ای، ارائه گزارش سالانه، ارتباط و همکاری و ایجاد اتحاد با مراکز و شخصیت‌های شیعی، ارتباط با محبان اهل بیت علیهم السلام از جمله مأموریت‌های اصلی نمایندگان مجمع می‌باشد.
امید است با رعایت تقوای الهی و مدیریت جهادی و تحول آفرین و با استفاده از همه ظرفیت‌ها، توجه به سه ویژگی عدالت، عقلانیت و مقاومت در معرفی محتوای تشیع، در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج)، در حسن اجرای مأموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

همچنین دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در پیامی جدا از زحمات ارزنده حجت الاسلام والمسلمین سید رحمت الله مرتضوی در بیش از یک دهه مدیریت نمایندگی مجمع در افغانستان قدردانی نمود. ‌

کد خبر 5266189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha