۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۵۸

رئیس حوزه هنری استان بوشهر:

محافل طنز استان بوشهر به‌صورت مجازی برگزار می‌شود

محافل طنز استان بوشهر به‌صورت مجازی برگزار می‌شود

بوشهر - رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: محافل طنز استان بوشهر به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امید پارسایی‌فر ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نهمین محفل «شکر طنز» با حضور طنزپردازان استان بوشهر، مهدی شیخیانی، محمد تابناک، اسماعیل شهرستانی، محمدعلی نادری و با اجرای هنرمند هم اقلیمی امین چاه شوری برگزار می‌شود.

امید پارسایی فر با اشاره به وضعیت کرونایی جهت برگزاری محافل‌ها خاطرنشان کرد: نهمین محفل «شکر طنز» با توجه به اعمال محدودیت‌های ناشی از گسترش ویروس کرونا به‌صورت مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت زنده و از طریق لایو اینستاگرام حوزه هنری استان بوشهر شاهد «محفل طنز» باشند.

وی با اشاره به طنز نگاران استان در دوره‌های مختلف تأکید کرد: حوزه هنری در واحد آفرینش‌های ادبی خود به موضوع طنزپردازی و همچنین برگزاری محافل طنز در استان به جدیت می‌پردازد.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر یادآور شد: محفل «شکر طنز» از محافل چند سال اخیر حوزه هنری است که پیش‌ازاین در سالن و محفلی و در حال حاضر به دلیل کرونا به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.

پارسایی فر با اشاره به‌ضرورت محافل طنز خاطرنشان کرد: جامعه‌ای که روبه‌جلو و قصد حرکت و پیشرفت است، نیاز به انبساط خاطر و نشاط و شادابی دارد. طنز و طنزپردازان نیز نقش مؤثری در ایجاد شادابی جامعه استان خواهند داشت.

نهمین محفل طنز با موضوع «آزاد»، امشب می‌شود و علاقه‌مندان برای تماشای زنده این محفل می‌توانند از طریق لایو اینستا گرام حوزه هنری استان بوشهر مراجعه نمایند.

کد خبر 5269525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha