۱۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۱۱

رئیس ارشاد اسلامی نهاوند مطرح کرد؛

نیاز جامعه به خبرنگاران حقیقت طلب

نیاز جامعه به خبرنگاران حقیقت طلب

همدان_رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: امروز بیش از گذشته جامعه به خبرنگارانی نیاز دارد که حقیقت را بگویند و به دنبال حقیقت باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر بحیرایی در نشست با خبرنگاران با تاکید بر با اهمیت بودن سواد رسانه، گفت: نقش خبرنگاران در این حوزه و صداقت در خبر و انتشار آن حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران حق بزرگی بر گردن جامعه فرهنگی و هنری دارند، ادامه داد: خبرنگاران در جایگاه خط مقدم در مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب است و سهم خبرنگاران در برابر امپراطوری رسانه امروز را مصداق جنگ نابرابر است و همین امر تلاش و اهمیت آنان را در راستای تهیه خبر دوچندان می‌کند.

بحیرایی با اشاره به اهمیت رسانه در جامعه امروز و سلطه آن بر جهان و حجم زیاد اطلاعات در حوزه خبر و رسانه افزود: امروز بیش از بیش جامعه به خبرنگاران حق جو و حق گو نیاز دارد.

آئین افتتاحیه نمایشگاه عکس "بداهه" در روز خبرنگار

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در افتتاح نمایشگاه عکس عکاسان نهاوندی به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: امید است با نمایش عکس‌هایی از فضاهای توریستی و طبیعت و اجتماعی شهرستان بتوان پتانسیل‌های موجود شهرستان در حوزه گردشگری را بالفعل کرد و عکس‌ها به عنوان سفیران فرهنگی و هنری بتوانند رسالت خبری و آگاهی بخشی را بخوبی ایفا کنند.

وی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی فرهنگ و هنر حمایت خود را از هنرمندان عکاس در برپایی گالری و نمایشگاه اعلام می‌کند.

بحیرایی ادامه داد: نمایشگاه عکس بداهه با ۵۰ اثر از آقایان محمد نهاوند و رضا نادری از هنرمندان عکاس شهرستان نهاوند از روز یکشنبه ۱۷ مرداد ماه به مدت ۷ روز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند برگزار و آماده بازدید علاقه‌مندان است.

کد خبر 5276958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha