۱۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۰۰

توقیف ۳۰۰ شناور؛

میزان کشفیات کالای قاچاق در استان بوشهر ۸ برابر شد

میزان کشفیات کالای قاچاق در استان بوشهر ۸ برابر شد

بوشهر- سرپرست فرماندهی مرزبانی استان بوشهر گفت: میزان کشفیات کالای قاچاق در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش هشت برابری دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ منصور رضا عزیزی ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تسلیت ایام ماه محرم و شهادت سرور و سالار شهید و ۷۲ تن از شهدای عاشورا حسینی اظهار داشت: تعداد شناورهای توقیف‌شده ۱۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دارد.

وی با اشاره به توقیف ۱۳۵ شناور تجاری و ۱۷۰ شناور صیادی حامل کالای قاچاق و تخلف صید و صیادی تصریح کرد: کالاهای مکشوفه قاچاق شامل تجهیزات لوازم منزل، قطعات موتور، خودرو و لاستیک گزارش‌شده است.

عزیزی بیان کرد: در پوشش کالاهای همراه ملوان و جاسازی در شناورها، در چهار ماه و نیم ابتدایی امسال انواع ماشین‌آلات راه‌سازی شامل جرثقیل، بیل مکانیکی، بولدوزر، لیفتراکت، لودر و دیگر تجهیزات کشف‌شده است.

کشف دو تن انواع مواد مخدر

سرپرست فرماندهی مرزبانی استان بوشهر گفت: بیش از ۵۷۷ میلیارد تومان کالای قاچاق در سواحل و مرزهای دریایی خلیج‌فارس استان بوشهر کشف‌شده است.

وی افزود: این محموله‌های قاچاق که توسط شناورهای تجاری از کشورهای حوزه خلیج‌فارس وارد کشور شده بود با تلاش نیروهای مرزبانی و دریابان در استان بوشهر کشف و ضبط شد.

سرپرست فرماندهی مرزبانی استان بوشهر از کاهش کشف سوخت قاچاق در این مدت نسبت به سال قبل خبر داد و افزود: در این مدت دو تن انواع مواد مخدر در سواحل و مرزهای دریایی استان بوشهر کشف‌شده که همکاری سپاه، منطقه دوم نیروی دریایی سپاه استان بوشهر و فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان قابل‌تقدیر است.

کد خبر 5278157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha