۲۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۰۴

استاندار خوزستان:

عزت امروز مدیون فداکاری‌های سربازان نیروی انتظامی است

عزت امروز مدیون فداکاری‌های سربازان نیروی انتظامی است

اهواز- استاندار خوزستان ضمن صدور پیام تسلیت به مناسبت شهادت مأمور نیروی انتظامی خوزستان گفت: عزت و آرامش امروز ما و تداوم آن مدیون دلاوری‌ها و فداکاری‌های سربازان دلیر نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم سلیمانی دشتکی در پیامی شهادت ستوان‎ یکم «مالک رسولی نیک» مأمور جان بر کف نیروی انتظامی خوزستان را که در راه امنیت، در تاسوعای حسینی به درجه رفیع شهادت نائل آمد به مردم خوزستان و به ویژه خانواده آن شهید تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: «خبر تأسف‌بار و غم‌انگیز شهادت سرباز ولایت و مدافع امنیت سروان مالک رسولی نیک، از خدمتگزاران نیروی انتظامی که همواره با روحی لبریز از ولایت مداری، قانون مداری و پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی نقشی مؤثر و انکارناپذیر در برقراری نظم، امنیت و آرامش جامعه داشت، موجب تأسف و تألم اینجانب گردید».

در این پیام تأکید شده است: «عزت، آرامش و آسایش امروز ما و تداوم آن، مدیون دلاوری‌ها، فداکاری‌ها و ایثارگری‌ها و هوشیاری‌ها و مجاهدت‌های سربازان دلیر نیروی انتظامی است که شهدای بسیاری را در راه انقلاب و آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و تأمین امنیت ایران اسلامی فدا کردند».

به گزارش مهر، این شهید، فرمانده پاسگاه خنافره شادگان پس از یک دوره بستری در بیمارستان امروز به فیض شهادت نائل آمد.

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان دراین‌باره گفت: فرمانده پاسگاه خنافره شادگان پس از بستری شدن به علت مجروحیت در دوم مرداد، امروز در تاسوعای حسینی به فیض شهادت نائل آمد.

سردار محمد صالحی افزود: عده‌ای معاند در تاریخ دوم مردادماه سال ۱۴۰۰ با سوءاستفاده از مطالبات مردمی با ایجاد رعب و وحشت و استفاده از سلاح گرم به سمت مأموران گشت نیروی انتظامی تیراندازی کردند که سروان «مالک رسولی نیک» مجروح و به رغم تلاش تیم‌های پزشکی امروز صبح در طلوع تاسوعای حسینی به پیشوای شهیدان کربلا پیوست.

پیکر پاک این شهید بزرگوار فردا ساعت ۸ و ۱۱ صبح در شهرهای شادگان و اهواز تشییع و سپس در الهایی به خاک سپرده می‌شود.

کد خبر 5284191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha