۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۹:۲۱

صباغیان در مخالفت با وزیر پیشنهادی گردشگری:

«ضرغامی» برنامه عملیاتی برای رفع مشکلات گردشگری ارائه نکرد

«ضرغامی» برنامه عملیاتی برای رفع مشکلات گردشگری ارائه نکرد

نماینده مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی گردشگری برنامه تحولی قابل اتکا و عملیاتی برای رفع مشکلات گردشگری و صنایع دستی ارائه نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه نوبت عصر مجلس شورای اسلامی( ۲ شهریور) و در جریان بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه سیزدهم، محمدرضا صباغیان نماینده مردم مهریز در مخالفت با «عزت الله ضرغامی» وزیر پیشنهادی گردشگری گفت: ضرغامی از سابقه لازم برای مدیریت وزارت فرهنگی برخوردار نیست.  

وی گفت: در ایران ظرفیت های تاریخی و فرهنگی  زیادی وجود دارد و زمینه گردشگری ورزشی، تاریخی، ساحلی و پزشکی فراهم است.

این نماینده مجلس اظهار داشت: بسیاری از گردشگران داخلی ما به ترکیه می روند و در جذب گردشگر خارجی دچار مشکل هستیم. ۸۰ درصد گردشگران ما داخلی هستند.  

صباغیان با طرح این پرسش که علت اینکه گردشگر خارجی جذب نمی شود چیست؟، افزود:  با توجه به اینکه  کشور ما اسلامی است، اعتقاد فرهنگی و اسلامی وجود دارد، از این رو ارزش‌ها برای ما مهم است. لذا مقاومت‌هایی در مقابل گردشگران وجود دارد. برای این مشکل چه فکر کرده اید؟

وی اظهار داشت: برخی ارزش‌های فرهنگی و اسلامی مانع جذب گردشگری می‌شود. چه راهکاری برای جذب توریست و گردشگر دارید؟ در برخی شهرها آثار تاریخی برای جذب گردشگر می سازند، اما نباید واقعیت تاریخی تحریف شود.

نماینده مردم بافق در مجلس در پایان گفت: برنامه تحولی قابل اتکا و عملیاتی برای رفع گردشگری و صنایع دستی از سوی ضرغامی ارائه نشده است.

کد خبر 5288545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha