۴ شهریور ۱۴۰۰، ۲۰:۱۹

۱۰ پروژه عمرانی در ارم دشتستان افتتاح یا آغاز شد

۱۰ پروژه عمرانی در ارم دشتستان افتتاح یا آغاز شد

بوشهر- فرماندار شهرستان دشتستان گفت: به مناسبت هفته دولت ۱۰ پروژه عمرانی در ارم دشتستان افتتاح یا آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله نوروزی عصر پنجشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های هفته دولت اظهار داشت: امروز در بخش ارم ۱۰ پروژه با اعتبار هفت میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

فرماندار شهرستان دشتستان ادامه داد: همچنین چهار پروژه دیگر نیز به دستور استاندار در هشتم شهریور با اعتبار چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: به طور کلی در بخش ارم دشتستان ۱۴ پروژه با اعتبار ۱۱ میلیار و ۳۰۰ میلیون تومان طی هفته دولت افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

نوروزی در خصوص گاز رسانی روستاها بیان داشت: تقویت حوزه گاز رسانی به روستاهای بخش ارم در حال تکمیل است و حتی روستای فاریاب نیز با وجود قرار گرفتن در مناطق کوهستانی مراحل گاز رسانی آن در حال انجام است.

نوروزی یادآور شد: سازه‌های آبخیزداری را پیگیری و همچنان این مسیر را ادامه خواهیم داد در و مشکل انارستان را نیز با برنامه برطرف می‌کنیم.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: بمنظور استفاده بهتر از سد تنگ ارم هم برای روستا و هم شهر در حال برنامه ریزی هستیم و همچنین اعتبار اولیه در کمیته برنامه ریزی برای سد دهرود با اعتبار ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان لحاظ شده است.

کد خبر 5290049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha