۹ شهریور ۱۳۹۴، ۹:۴۲

نماینده دشتستان در مجلس:

امسال تمام شهرها و روستاهای دشتستان گازرسانی می‌شود

امسال تمام شهرها و روستاهای دشتستان گازرسانی می‌شود

بوشهر - نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام شهرها و روستاهای دشتستان امسال گازرسانی می‌شود.

سید مهدی موسوی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های شهرها و روستاهای شهرستان دشتستان را به عنوان یک اولویت بسیار مهم دنبال می‌کنیم و در این راستا تلاش داریم که عدالت در خدمات‌رسانی رعایت شود.

وی توسعه راه‌های شهرستان را به عنوان یکی از پیگیری‌های خود عنوان کرد و افزود: در نشست‌هایی که با وزیر راه و معاونین وی داشتیم و همچنین بازدیدی که معاون وزیر از شهرستان داشت، مصوبات بسیار خوبی در این زمینه داشتیم که برخی از پروژه‌ها اجرا شده و یا در دست اجرا است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نشست‌های مستمری را با مردم در روستاها و همچنین محلات مختلف شهرهای شهرستان برگزار می‌کنیم تا مشکلات را شناسایی و برای رفع آن تلاش کنیم.

وی گازرسانی را به عنوان یکی از خواسته‌های مهم مردم عنوان کرد و گفت: در نشستی که با وزیر نفت داشتیم این موضوع را پیگیری کردیم و با توافقات صورت گرفته، امسال عملیات گازرسانی به همه شهرها و روستاهای شهرستان دشتستان انجام خواهد شد.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه گازرسانی به بخش‌های ارم و بوشکان نیز در مرحله ایجاد خطوط انتقال گاز است، اضافه کرد: در این مناطق نیز گازرسانی تا پایان سال آینده تکمیل خواهد شد.

وی در ارتباط با پیگیری‌های خود در زمینه ایجاد پتروشیمی دشتستان بیان کرد: در این راستا با وزیر نفت نیز صحبت کردیم و با تعیین زمین و جانمایی آن، عملیات ساخت پتروشیمی آغاز خواهد شد.

کد خبر 2900011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha