۲۹ شهریور ۱۴۰۰، ۲۰:۰۶

فرمانده مقاومت بسیج رباط کریم:

۴۰۰ برنامه محله محور طی هفته دفاع مقدس در رباط کریم اجرا می شود

۴۰۰ برنامه محله محور طی هفته دفاع مقدس در رباط کریم اجرا می شود

رباط کریم- فرمانده مقاومت بسیج رباط کریم گفت: ۴۰۰ برنامه محله محور در قالب اقدامات جهادی و نیز پروژه های عمرانی و فرهنگی در رباط کریم اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ علی اصغر شهیری بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام افزود: جنگ تحمیلی در یک شرایطی برای کشور ما تحمیل شد که ما به دلیل نقاط ضعف ابتدای انقلاب با مشکلاتی مواجه بودیم در حالی که بسیاری از کشورهای غربی حامی اصلی صدام بود.

وی ادامه داد: به رغم حمایت گسترده کشورهای غربی ولی آنان پی به عظمت و بزرگی رهنمودهای مدبرانه امام راحل و حمایت مردم ورشادت های جوانان نبرده بودند و همین امر رمز پیروزی ما در مقابله با دشمنان را رقم زد.

فرمانده مقاومت بسیج رباط کریم گفت: تنها راه برون رفت از برخی مشکلات در حوزه‌های مختلف استفاده از ظرفیت‌های داخلی است، ما هرکجا از بیگانه کمک خواستیم، پاسخی نداده و خیانت کردند.

وی به ویژه برنامه‌های ایام هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان رباط کریم اشاره کرد و ادامه داد: برنامه‌های متنوعی در ایام هفته دفاع مقدس در سطح مناطق شهری و روستایی شهرستان رباط کریم به اجرا خواهد آمد.

شهیری ادامه داد: ۴۰۰ برنامه محله محور در قالب اقدامات جهادی و اجرای برخی پروژه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی در مناطق روستایی اجرا خواهد شد.

کد خبر 5309544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha