۳۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۰۶

پنجره مهر؛

رژه یگان‌های خودرویی نظامی، انتظامی و مرزبانی در آستارا

رژه یگان‌های خودرویی نظامی، انتظامی و مرزبانی در آستارا

آستارا- همزمان با هفته دفاع مقدس، موتور سواران بسیجی، یگان‌های خودرویی نظامی، انتظامی و مرزبانی رژه باشکوهی را در خیابان‌های این شهر مرزی به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، رژه خودرویی و موتوری نیروهای نظامی، انتظامی و مرزبانی آستارا صبح چهارشنبه و به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی برگزار شد.

در این مراسم گوشه‌ای از توانمندی‌های نیروهای مقتدر بسیج مردمی، سپاه، نیروی انتظامی، نیروی دریایی ارتش و مرزبانان هنگ مرزی آستارا به نمایش در آمد و خودروهای نظامی و بسیج مردمی با نصب پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران مسیر سپاه ناحیه آستارا تا مرکز شهر و مزار شهدای گمنام را رژه رفته و هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: در جنگ تحمیلی نیروهای نظامی، بسیج و مردم در کنار یکدیگر برای دستیابی به یک آرمان و هدف مشترک جنگیدند.

سرهنگ بهزاد قنبری هفته دفاع مقدس را فرصتی برای توجه به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و افزود: تکیه بر سلاح ایمان و اعتقاد دینی پیروزی حق بر باطل را سبب می‌شود و امروز به برکت خون شهدا و با اتکا به خودباوری و اعتماد به نفس، در برابر قدرت‌های بزرگ ایستاده‌ایم و عزت و استقلال را به معنای واقعی لمس می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امروز وظیفه ما پاسداشت ارزش‌های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس است، اظهار کرد: فداکاری رزمندگان انقلاب اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس نماد اقتدار و عزت ملت ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: پاسداری از انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی نیازمند وجود روحیه جهادی و ایثارگری است که این روحیه باید در میان نسل جوان کشور گسترش یابد.

کد خبر 5310786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha