۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۲۱:۲۴

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان خبرداد؛

توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان های غرب گلستان

توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان های غرب گلستان

گرگان- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان از توزیع دو هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان شهرستان های غرب استان خبرداد.

محمدمهدی سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: دو هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان های گرگان و غرب استان توزیع شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان افزود: این بسته ها به خانواده های نیازمند ناشی از بیماری کرونایی اختصاص یافته است و توسط گروه های مردمی و جهادی شهرستان گرگان و غرب استان در شهرهای بندرگز، بندرترکمن، کردکوی و گمیشان توزیع می شود.

وی گفت: توزیع این اقلام در ادامه رزمایش مرحله ششم همدلی و احسان به تعداد ۶ هزار و ۸۰۰ بسته در استان بوده و ارزش هر بسته ۴۵۰ هزار تومان است که شامل برنج، روغن، حبوبات و غیره است.

سلمان زاده بیان کرد: توزیع عادلانه بسته های معیشتی در سطح استان براساس مصوبه شورای رزمایش از جمله جمعیت، میزان محرومیت و غیره رنامه ریزی شده است که بزودی در دیگر نقاط استان هم توزیع می شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان اضافه کرد: حضور جوانان در گروه جهادی در عرصه های مختلف از جمله ساخت و تعمیرات خانه های محروم، توزیع بسته های بهداشتی، لوازم التحریر و غیره مغتنم و نقش موثری را در خدمات اجتماعی شهرها دارند.

کد خبر 5326279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha