۲۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۵۶

رئیس سازمان صمت استان سمنان:

۹۶ فرصت شغلی جدید با پرداخت تسهیلات در استان سمنان ایجاد می‌شود

۹۶ فرصت شغلی جدید با پرداخت تسهیلات در استان سمنان ایجاد می‌شود

سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه تسهیلات رونق تولید علاوه بر رونق اقتصادی به حوزه بهبود اشتغال نیز کمک می‌کند، گفت: ۹۶ فرصت شغلی جدید با پرداخت تسهیلات در استان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی تشنه دل بعدازظهر سه‌شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با حضور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه ۳۷ فقره واحد تولیدی در حوزه سازمان صمت برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند، ابراز داشت: این واحدها تسهیلاتی معادل ۴۸۲ میلیارد تومان برای رونق تولید دریافت خواهند کرد.

وی بابیان اینکه تسهیلات رونق تولید علاوه بر رونق اقتصادی در حوزه بهبود اشتغال نیز اثرگذار است، افزود:، با دریافت تسهیلات رونق تولید، علاوه بر اشتغال فعلی، ۹۶ فرصت شغلی جدید نیز در استان سمنان ایجاد خواهد شد.

رئیس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۳۹۹ واحد برای دریافت بالغ‌بر ۴۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند، ابراز داشت: از این تعداد در حدود هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید ۱۴۰۰ به ۲۵۱ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت‌شده است.

تشنه دل بابیان اینکه این واحدها توانستند ۲۲ فرصت شغلی جدید را فراهم کنند، تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از اهداف کارگروه ستاد تسهیل رفع موانع بر سر راه تولید است لذا تلاش شد تا با پرداخت تسهیلات این واحدها بتوانند مجدد به چرخه اقتصادی کشور بازگردند و در مواردی نیز افراد جدید را به کار دعوت کنند.

وی بابیان اینکه در این جلسه با موافقت اعضا، ۱۱۹ طرح در حوزه سازمان جهاد کشاورزی برای دریافت ۴۷۷ میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی شدند، افزود: بالغ‌بر ۸۵ درصد صنایع استان را صنایع کوچک مستقر در شهرک‌های صنعتی تشکیل می‌دهند که لزوم توجه به آن‌ها می‌تواند منجر به بهبود شرایط اشتغال و رفع بیکاری در جامعه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، طی بازدید صبح سه‌شنبه معاون وزیر از برخی واحدهای صنعتی گرمسار و ایوانکی مشکلات موجود رصد و در این جلسه این موارد بررسی و برای آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

کد خبر 5331495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha