۴ آبان ۱۴۰۰، ۲۱:۴۲

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس تاکید کرد؛

پیگیری جدی طرح تحقیق و تفحص از دولت‌های گذشته برای حق آبه لرستان

پیگیری جدی طرح تحقیق و تفحص از دولت‌های گذشته برای حق آبه لرستان

خرم‌آباد- نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی از پیگیری جدی طرح تحقیق و تفحص از دولت‌های گذشته برای گرفتن حق آبه لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد ویسکرمی شامگاه سه شنبه در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه تلویزیونی لرستان گفت: تخصیص نیافتن حق آبه لرستان به عنوان یک ظلم تاریخی در حل حاضر اصلی‌ترین مشکل لرستان است.

وی افزود: در آخرین اقدام برای گرفتن سهم حق آبه لرستان طرح تحقیق و تفحص از دولت‌های گذشته را کلید زدیم و تا حصول نتیجه آن را پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هر چند وزارت نیرو تا کنون با تخصیص یک میلیارد متر مکعب آب برای لرستان موافقت کرده، اما حداقل نیاز لرستان ۱.۷ تا ۲.۴ میلیارد متر مکعب است.

ویسکرمی به صدور مجوز منطقه ویژه اقتصادی خرم آباد در دولت قبلی اشاره کرد و گفت: با انتصاب مسئولان مربوطه در راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی خرم آباد تسریع خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد با جابجایی مسئولان بانک سرمایه گذار جدید شرکت پارسیلون و خلع ید کامل خریدار قبلی پارسیلون مشکل این شرکت بزرگ هم مرتفع شد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته عملیات به روز کردن و تعمیرات اساسی تجهیزات شرکت صدر فولاد خرم آباد در حال انجام است و پیش بینی می‌شود فعالیت دوباره این شرکت در آذر ماه از سر گرفته شود.

ویسکرمی به در دست بررسی بودن طرح صیانت از حقوق مردم در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: مردم مطمئن باشند در این طرح به حق و حقوق مردم و شهروندان توجه جدی خواهد شد.

وی به لایحه رتبه بندی فرهنگیان هم اشاره کرد و گفت: مجلس و دولت با اصل رتبه بندی فرهنگیان مخالف نیستند اما دغدغه اصلی نمایندگان چگونگی تأمین شدن اعتبارات اجرای این لایحه است.

کد خبر 5336847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha