۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۵۵

مظفر عنوان کرد؛

طرح رصد مسیر برون رفت تصمیم گیری از اتاق‌های دربسته به سطح محلات

طرح رصد مسیر برون رفت تصمیم گیری از اتاق‌های دربسته به سطح محلات

عضو شورای شهر تهران گفت: «طرح رصد» کمک می کند تصمیم گیران نظام برنامه و بودجه و سیاست گذاران مدیریت شهری، به جای تصمیم‌گیری در اتاق‌های در بسته شورا، به میدان عمل در محلات و مناطق بروند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست تخصصی کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با نخبگان، معتمدین و مدیران منطقه ۱۴ شهرداری در "طرح رصد" عصر روز گذشته یک شنبه چهارم آبان ماه برگزار شد. میثم مظفر نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا در این خصوص اظهار داشت: با اجرای طرح رصد، این بار تصمیم گیران نظام برنامه و بودجه و سیاست گذاران مدیریت شهری، به جای تصمیم‌گیری در اتاق‌های در بسته شورا، به میدان عمل در محلات و مناطق می‌روند و با چالش‌ها، اولویت‌ها و ترجیحات مردم آشنا می‌شوند.

وی با بیان اینکه با رویکرد بودجه‌ریزی مشارکتی، مردم به صورت مستقیم در چرخه سیاست گذاری و تدوین برنامه و بودجه دخیل خواهند شد افزود: برای تحقق این امر مقدماتی در حال فراهم شدن است.

رئیس کمیته بودجه طی توضیحاتی در خصوص طرح مذکور افزود: در "طرح رصد" کارگاه‌های تخصصی با حضور نخبگان، امنا و معتمدین محلات در کنار مدیران و شهرداران محترم مناطق و کارشناسان و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه با عنوان کارگاه رصد نظام مسائل و چالش‌های اولویت دار مناطق تشکیل می‌شود.

میثم مظفر ادامه داد: در مرحله اول نقطه نظرات مردم در محلات احصاء می‌شود، در گام دوم با حضور میدانی اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در محلات، صحت سنجی صورت می‌گیرد و در گام سوم با تشکیل کارگاه تخصصی گفتگو و تبادل نظر، جمع بندی کمیسیون برنامه و بودجه شورا برای بودجه ۱۴۰۱ مشخص خواهد شد.

کد خبر 5337114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha