۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۱۳

بدلیل عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی؛

مجوز پروازهای ۷ شرکت هواپیمایی لغو شد

مجوز پروازهای ۷ شرکت هواپیمایی لغو شد

سازمان هواپیمایی کشوری مجوز تعدادی از مسیرهای پروازی ۷ شرکت هواپیمایی داخلی را تعلیق کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، به دلیل عدم توجه به هشدارهای این سازمان توسط تعدادی از شرکت‌های هواپیمایی مبنی بر عدم رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی (۶۰ درصدی ظرفیت هواپیما) در پروازهای داخلی و همچنین فروش بلیت بالاتر از سقف نرخی تعیین شده، اقدام به تعلیق مجوز برخی از مسیرهای پروازی شرکت‌های هواپیمایی متخلف کرده است.

بدیهی است در صورت تکرار تخلفات ذکر شده شرکت‌های هواپیمایی مذکور اعلام عمومی شده و در جهت حفظ حقوق عامه به مراجع ذیربط معرفی خواهند شد.

مسافران می‌توانند شکایت‌های خود را در خصوص موارد فوق‌الذکر به سازمان هواپیمایی کشوری جهت پیگیری ارسال یا در سایت سازمان ثبت کنند.

کد خبر 5337544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عباس IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      13 0
      این شرکت ها اسم ندارند
      • محمد IR ۰۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
        0 0
        اخه الکی میگن
    • محمد IR ۰۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      0 0
      مگر چندتا شرکت هواپیمایی داریم براحتی با بازرسیهای دوره ای می توانید مشکلات شناسایی و رفع شود ، ضمنا مگر شما ساعات پرواز در بلیط و ساعت پرواز واقعی تعداد مسافرین و قیمت بلیطها رو به صورت سیستمی نمی توانید چک کنید ، متاسفانه حل کار کردن نیست
    • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      0 0
      وا. من نمیدونم این حفظ آبرو و این حرفا ینی چی؟ تو رسانه های عمومی و تلویزیون و هر جایی حتی ی دزدی کلاهبرداری رو میگیرن، صورتشو شطرنجی میکنن که چی؟ آبروشون نره؟ شماها رفیق دزدین یا شریک قافله؟ اگه هر کسی بدونه بعد از هر کار خلافی، براس ابرو نمیمونه، نمیگم همه ولی 90 درصد از خلافیها دیگه پیش نمیاد.