۲۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۲۷

فرمانده ناحیه سپاه لامرد اعلام کرد؛

اجرای ۳۲۵ برنامه به مناسبت هفته بسیج در لامرد

اجرای ۳۲۵ برنامه به مناسبت هفته بسیج در لامرد

لامرد - فرمانده ناحیه سپاه لامرد گفت‌: طی برنامه ریزی های انجام شده ۳۲۵ برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان لامرد اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمود جعفری صبح پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج به شعار هفته بسیج امسال، که «بسیج پاره تن مردم است و هرگز نباید مصالح مردم را فراموش کرد را اشاره کرد و افزود: با توجه به سند بالادستی راهبردی بسیج که ده ساله برنامه ریزی شد، بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب تنظیم شده است.

وی تصریح کرد: در هفته بسیج ده نشست اجتماعی با هدف کاهش اعتیاد، کاهش نرخ طلاق، فرزندپروری، فرزند آوری اجرا خواهد شد.

فرمانده ناحیه سپاه لامرد افزود: هشت نشست مدیریت فضای مجازی با موضوعات آسیب شناسی، فضای مجازی، مدیریت فضای مجازی، امنیت در فضای مجازی و اهمیت سواد رسانه برگزار خواهد شد.

جعفری گفت: ۴۵ نشست فرهنگی با گسترش فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس، افزایش اقامه نماز، ارتقا رفتار و روحیه انفاق، مواسات و کمک‌های مومنانه، و افزایش استقبال از کالای ایرانی نیز اجرا می‌شود.

وی در ادامه به اجرای هفت برنامه علمی در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: تشکیل جبهه علمی و ارتقا جایگاه علمی و فناوری بسیج در شهرستان شامل سیر و گردش علمی بسیجیان از صنایع شهرستان، همایش نقش نخبگان بسیج در پیوند علم و صنعت، نقد کتب علمی، راه اندازی هسته علمی در پایگاه‌ها، ویژه برنامه یار مهربان که در قالب مسابقه کتاب خوانی و تجلیل از نخبگان بسیجی انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه لامرد با اشاره به اینکه یاد شهدا را باید همیشه زنده نگه داشت به برگزاری ۱۱ یادواره شهدا در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: اجرای میز خدمت معاونت‌های ستادی در مصلی نمازجمعه، میقات صالحین، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، تجدید بیعت و میثاق با ولایت در سوم آذر همزمان با پخش مستقیم سخنان مقام معظم رهبری همراه است، و جشنواره مدرسه عشق در فضای مجازی انجام می‌شود.

سرهنگ جعفری اضافه کرد: برای اولین بار همایش سران طوایف و بزرگان علامرودشت خواهیم داشت.

فرمانده ناحیه سپاه لامرد با بیان اینکه ساختمان یکی از پایگاه مقاومت بسیج را در هفته بسیج افتتاح خواهیم کرد، افزود: ساخت دو منزل مسکونی توسط نیروهای جهادی در علامرودشت نیز افتتاح می‌شود.

وی افزود: در هفته بسیج ۳۲ چمدان عروس زوج‌های جوان آماده، و راهی خانه بخت خواهند شد، و دو نفر از زندانیان غیرعمد آزاد خواهند شد. جعفری به برگزاری مسابقات ورزشی هم اشاره کرد و گفت: جام فوتسال، طناب کشی، دارت، و پیاده روی خانوادگی و… اجرا می‌شود.

سرهنگ جعفری گفت: تیم پزشکی از سوی قرارگاه محرومیت زدایی نصر به مدت یک هفته به مناطق محروم اعزام خواهند شد.

وی در پایان تصریح کرد: تمامی برنامه‌ها با محوریت سند اعتلای بسیج، و بیانیه گام دوم انقلاب برگزار خواهد شد.

کد خبر 5354792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha