۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۲۳

سردار فدوی:

توان و ظرفیت امروز بسیج قابل مقایسه با گذشته نیست

توان و ظرفیت امروز بسیج قابل مقایسه با گذشته نیست

پاکدشت- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: توان و ظرفیت امروز بسیج قابل مقایسه با گذشته نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی در مراسم «فرزندان حاج قاسم» که در روستای «فیلستان» پاکدشت برگزار شد، طی سخنانی توان، ظرفیت و استعدادهای نیروهای بسیجی را بالا توصیف کرد و افزود: این توان در حال حاضر قابل مقایسه با گذشته نیست.

وی با بیان اینکه امروز در هر جایی در کشور که به ظرفیت بسیج نیاز باشد، بسیجیان حضور دارند، افزود: امروز هم اقداماتی که در جای جای کشور نیاز هست که بسیج حضور داشته باشد، به میدان خواهد آمد، بسیج هیچگاه برای حفاظت از انقلاب اسلامی کوتاهی نکرده است و تقدیم بیش از ۱۰۰ هزار شهید بسیجی گواه این موضوع است.

فدوی گفت: با وجود اینکه ابزار شیطان گسترش پیدا کرد برای اینکه باورهای اصیل را از ما بگیرد اما مدافعان حرم به میدان رفتند و تعدادی هم به شهادت رسیدند و دشمن ناکام ماند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در زمان دفاع از حرم پاسداران و بسیجیان سر از پا نمی‌شناختند که به میدان بروند و دلدادگان برای به میدان رفتن و ادای تکلیف بیشمار بودند.

وی ضمن تاکید بر اهمیت گرامیداشت خانواده‌های شهدا گفت: شهدا دارای مرتبه بسیار بالایی هستند و خدمت به خانواده‌های شهدا وظیفه همه است، هر کس خانواده‌های شهدا را خشنود کند خداوند را خشنود کرده و هرکس آنان را بیازارد خداوند را خشمگین می‌کند.

کد خبر 5359174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha