۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۶

افتخار آفرینی برای خراسان‌جنوبی؛

دانش‌آموز خراسان‌جنوبی مدال برنز المپیاد نجوم را کسب کرد

دانش‌آموز خراسان‌جنوبی مدال برنز  المپیاد نجوم را کسب کرد

بیرجند- محمد سبزه کار دانش آموز خراسان‌جنوبی مدال برنز المپیاد نجوم و اختر فیزیک را در کشور به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، دانش آموز خراسان‌جنوبی دبیرستان دوره دوم دبیرستان نمونه دولتی بیرجند سومین مدال المپیادهای علمی سال ۱۴۰۰ را به رنگ برنز به دست آورد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در خراسان‌جنوبی دانش‌آموزان نخبه و پر تلاشی وجود دارند که نقش مهمی در حرکت عظیمی علمی کشور رقم می‌زنند و بارها برای خانواده، شهر و استان خود افتخار آفریدند.

محمد علی واقعی بیان‌کرد: خوشبختانه پس از کسب مدال برنز ادبی توسط دانش‌آموز عزیز خراسان‌جنوبی خانم مبینا زیرجد از شهرستان فردوس، کسب مدال نقره توسط خانم مهسا یعقوبی از دبیرستان فرزانگان دوره دوم بیرجند، دانش‌آموزان پرتلاش ما توانستند سومین مدال المپیاد علمی سال ۱۴۰۰ را نیز به دست آورند.

واقعی ادامه‌داد: سومین مدال المپیاد علمی سال ۱۴۰۰ به رنگ برنز توسط آقای محمد سبزه کار از دبیرستان نمونه دولتی دوره دوم تربیت بیرجند به دست آمد که در حقیقت باعث افتخار است.

وی با اشاره به اینکه این دانش‌آموز مدال‌آور المپیاد علمی نجوم و اختر فیزیک بوده است، گفت: اهتمام این دانش‌آموز نخبه خراسان‌جنوبی به دانش‌اندوزی نشان از پیشرفت‌های روز افزون نوجوانان و جوانان این دیار در عرصه علم و فناوری دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: با توجه به این موارد است که با یقین می‌گوئیم امروزه حرکت علمی عظیمی در کشور به دست دانش آموزان و نخبگان فرهیخته کشور و با حمایت مسئولان و مدیران علمی و فرهنگی آغاز شده است.

واقعی یادآور شد: امید است که پرچم نو آوری در عرصه علمی را همچنان بر فراز و بلند در استان و کشورمان نگه داریم.

کد خبر 5364297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha