۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۳۷

اسماعیلی در صحن مجلس:

اجازه نمی‌دهیم بین مجلس و دولت شکافی ایجاد شود

اجازه نمی‌دهیم بین مجلس و دولت شکافی ایجاد شود

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اجازه نمی‌دهیم بین مجلس و دولت شکافی ایجاد شود اما تقاضای ما آن است که دولت اراده قوی برای حل مشکلاتی مانند بیکاری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی اسماعیلی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۹ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: یکی از مشکلات اساسی مردم بحث بیکاری است و مجلس در بودجه ۱۴۰۰ ظرفیت بسیار خوبی را برای رفع موانع اشتغالزایی در نظر گرفت.

وی تاکید کرد: دولت سیزدهم در واکسیناسیون کرونا ثابت کرد توان و اراده لازم برای رفع مشکلات کشور را دارد و تقاضای ما آن است که دولت در زمینه رفع بیکاری هم اقدامات لازم را انجام دهد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقای رئیسی! مردم به شما امید بسته‌اند و تقاضای شان آن است که مشکلات کشور مرتفع شود و دولت باید اراده قوی برای حل مشکلات داشته باشد. البته ما با درایت اجاز ه نمی‌دهیم بین مجلس و دولت شکافی ایجاد شود.

اسماعیلی با اشاره به عدم تخصیص اعتبارات به پروژه‌های عمرانی، گفت: بسیاری از پروژه‌ها به ویژه در زمینه راه و شهرسازی رها شده و بسیاری از مناطق شبیه مناطق جنگ زده شده و لازم است اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌های عمرانی تخصیص داده شود.

کد خبر 5364337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha