۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۴

بعد از شکست در دیدار تدارکاتی؛

پائز: ملی‌پوشان والیبال باید مثبت اندیش‌تر باشند

پائز: ملی‌پوشان والیبال باید مثبت اندیش‌تر باشند

سرمربی تیم ملی والیبال بعد از شکست تیمش در دیدار تدارکاتی برابر برزیل با تاکید بر اینکه این بازی‌ها فرصتی برای بهتر شدن است، گفت: باید مثبت اندیش‌تر باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال که به منظور آماده سازی برای شرکت در لیگ ملت ها، اردویی در کمپ تمرینی فدراسیون والیبال برزیل برگزار کرده است، امروز پنجشنبه در دیداری دوستانه مقابل تیم میزبان شکست خورد.

این دیدار با توافق دو تیم در پنج گیم برگزار شد که نتیجه آن برتری برزیلی ها در چهار گیم بود و ملی پوشان کشورمان تنها در یک گیم صاحب برتری شدند.

«موریس موتا پائز» سرمربی تیم ملی والیبال بعد از این دیدار گفت: برای اولین بار در یک مسابقه در کنار هم جمع شده بودیم و مقابل یک تیم بزرگ قرار داشتیم که این اصلاً آسان نیست.

وی با تاکید بر اینکه در این دیدار نکات خوبی را هم دیدیم، تصریح کرد: باید بیشتر شکل تیمی خود را به دست بیاوریم و مثبت اندیش تر باشیم. باید از بروز برخی اشتباهات جلوگیری کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال تاکید کرد: در ست اول به پیروزی رسیدیم، در این ست برتری خوبی در سرویس داشتیم و این کلید پیروزی بود و همچنین همه بازیکنان در بالاترین سطح خودشان بازی کردند اما در ست دوم برزیل فشار بیشتری وارد کرد، باید انسجام خودمان را حفظ و بیشتر می کردیم اما این اتفاق نیفتاد.

پائز خاطرنشان کرد: این بازی ها فرصتی برای بهتر شدن و پیشرفت کردن است.

کد خبر 6108195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha