۱۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۹:۰۹

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

دانشگاه علوم پزشکی علت افزایش فوتی ها در هفته گذشته را بررسی کند

دانشگاه علوم پزشکی علت افزایش فوتی ها در هفته گذشته را بررسی کند

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانشگاه علوم پزشکی علت افزایش فوتی ها در هفته گذشته را بررسی و نتیجه را به ستاد استانی و ملی مقابله با کرونا ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی احمدزاده عصر شنبه در نشست ستاد کرونای استان افزود: هفته گذشته ۱۲ فوتی کرونایی در استان داشتیم در حالی که در دو هفته ماقبل آن هفته‌ای ۲ فوتی بوده است.

وی با بیان اینکه شیوع سویه جدید اُمیکرون در جهان وضعیت دیگری را ایجاد کرده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه مدارس بازگشایی شده و فعالیت‌ها و کسب و کارها افزایش یافته وضعیت پایدار کنونی می‌تواند شکننده باشد.

احمد زاده تصریح کرد: در راستای حفظ شرایط موجود و مصون ماندن از شیوع بیماری کرونا رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مورد توجه قرار گیرد.

استاندار تاکید کرد: نظارت دقیق و هوشمند بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای صیانت از حفظ سلامت و جان مردم بسیار مهم است و باید تأمین و ذخیره دارویی در راستای پیش بینی هرگونه احتمال شیوع بیماری در استان مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: وضعیت شیوع کرونا در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و باشت بیشتر است و وضعیت شهرستان باشت از وضعیت آبی به زرد تبدیل شده است.

کد خبر 5367592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha