۱۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۳۴

مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

جشنواره روابط عمومی‌های برتر هر ۶ ماه برگزار می‌شود

جشنواره روابط عمومی‌های برتر هر ۶ ماه برگزار می‌شود

یاسوج- مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان کهگیلویه و بویراحمد هر ۶ ماه یکبار برگزار و بهترین ها تجلیل می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالعزیز تقی‌زاده ظهر یکشنبه در نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دستورالعمل و شیوه‌نامه‌هایی در حوزه روابط عمومی‌ها تدوین شده و علاوه بر جشنواره، روابط عمومی‌ها شش ماهه ارزیابی می‌شوند و برترین‌ها در نشست شورای اداری معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه نشست‌های تخصصی و عمومی در حوزه روابط عمومی‌ها برگزار می‌شود، گفت: یکی از معیارهای ارزیابی روابط عمومی‌ها تکریم خبرنگاران است و بعد از تغییر و تحولات مدیریتی باید جایگاه روابط عمومی‌ها برای مدیران به خوبی تبیین شود.

تقی زاده افزود: جلسات تخصصی با حضور متخصصین علم ارتباطات و جلسات عمومی ویژه روابط عمومی برگزار و جلسات عمومی با موضوع آگاهی از شرایط سیاسی اجتماعی و جلسات حوزه اخلاق و دین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی رفاهی به شرط هم‌افزایی دستگاه‌ها برای مدیران روابط عمومی تدارک دیده شده است، گفت: بازدیدهای سرزده از دستگاه‌های اجرایی انجام و فارغ از نگاه سیاسی و سلیقه‌ای می‌توانیم روابط عمومی‌های مقتدری باشیم.

تقی زاده یکی از مهم‌ترین مشخصه برای ارزیابی روابط عمومی‌ها را تکریم خبرنگاران عنوان کرد و افزود: از نقد خبرنگاران مبتنی بر صدق و اخلاق حرفه‌ای نهراسید بلکه استقبال کنید.

وی اظهار داشت: روابط عمومی پل میان مردم و دستگاه‌های اجرایی است و جایگاه آنها باید رفیع‌تر از آنچه که هست باشد و در بیان یک واقعیت و کار انجام شده افراط نشود از طرفی هم در رساندن پیام به مردم کم‌کاری صورت نگیرد و باید صادقانه و با حفظ اخلاق برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته بیان شود.

تقی زاده تصریح کرد: روابط عمومی‌ها دارای چند بعد هستند یک بعد آن اطلاع‌رسانی، بعد دیگر همراهی و در کنار مردم بودن و بعد سوم نگاه به ساختار دستگاهی است که در آن مشغول هستند.

کد خبر 5368261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha