۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۵۹

فرماندار ویژه ورامین:

۳ هزار شهروند ورامینی در مراسم ارتحال امام راحل حاضر می شوند

۳ هزار شهروند ورامینی در مراسم ارتحال امام راحل حاضر می شوند

ورامین- فرماندار ویژه ورامین از حضور سه هزار نفر ازشهروندان ورامینی در مراسم ارتحال امام راحل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی عصر پنجشنبه در جلسه هماهنگی اجرایی مراسم سی و ششمین سالگرد ارتحال حضرت خمینی (ره) که با حضور حجت الاسلام محمد یاری امام جمعه خیرآباد، سرهنگ امینی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه امام حسین (ع) ورامین، سید محمد زاهدی معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی، حامد معاف سرپرست بخشدار مرکزی، مرادی بخشدار جوادآباد و دیگر رؤسای ادارات و نهادهای برگزار شد، گفت: حضرت امام خمینی شخصیت عظیمی است که توانست با اتکا به خدای متعال با کمک مردم بر طاغوت پیروز شود و انقلاب اسلامی را پایه ریزی کند.

وی افزود: شناخت سیره امام خمینی به ویژه در ایام سالگرد ارتحال ایشان برای معرفی به نسل جوان می‌تواند بسیاری از گره‌های ذهنی آنها را برطرف کند و از تحریف این شخصیت عظیم جلوگیری کند.

فرماندار ویژه ورامین در ادامه عنوان کرد: برنامه ریزی ها برای حضور سه هزار نفر از مردم عزیز و وفادار به آرمان‌های امام و انقلاب در روز ۱۴ خرداد صورت پذیرفته است.

درویشی گفت: ضرورت برنامه ریزی دقیق و درست در زمینه اعزام زائران و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ارائه خدمات از موضوعات مهمی است که باید دستگاه و نهادها در بهره برداری بهتر مردم شریف شهرستان ورامین از این مراسم معنوی در نظر گرفته شود.

کد خبر 6108525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha