۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۵۲

دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج:

جهاد تبیین مهم‌ترین راهبرد مقابله با توطئه های دشمنان است

جهاد تبیین مهم‌ترین راهبرد مقابله با توطئه های دشمنان است

اراک- دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج گفت: جهاد تبیین مهم‌ترین راهبرد مقابله با توطئه های دشمنان برای ایجاد ناامیدی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مقداد فرمانی بعدازظهر پنجشنبه در آئین تجلیل از فعالان عرصه روابط‌عمومی در سپاه و بسیج سپاه روح‌الله استان مرکزی، اظهار کرد: دشمن با ایجاد جنگ نرم تلاش می‌کند که ذهن جوانان را منحرف و فرهنگ غربی را به آنها القا کند که ضروری است از طریق رسانه با این توطئه‌ها مقابله کنیم.

دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج گفت: در روایت سازی رسانه‌ها سرعت در انتشار اخبار و صحت خبر برای جبهه حق، اولویت نخست است و باید اذعان کرد روایت سازی رسانه‌ای در عملیات وعده صادق برجسته بود و باید این سبک در سایر عملیات رسانه‌ای به ویژه در فعالیت‌های فرهنگی رخ دهد.

فرمانی گفت: جمهوری اسلامی با انجام عملیات وعده صادق در کمتر از چند ساعت توانست، هیمنه پوشالی ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی و گنبد آهنین آن‌را برهم زند و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دهد.

فرمانی تاکید کرد: عملیات وعده صادق و قبل از آن طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی را با پنج بحران داخلی، سیاست خارجی، اقتصادی، نظامی و فضای مجازی مواجه کرد که به فرموده رهبر معظم انقلاب، این شکست‌ها به هیچ وجه قابل ترمیم نیست.

وی افزود: برای تحقق تمدن نوین به ۲ حرکت جامعه‌پردازی و دولت سازی مردمی نیاز است و در راستای امیدبخشی در جامعه باید خدمات ارائه شده در مناطق محروم به اطلاع عموم رسانده شود.

دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج گفت: بزرگ‌ترین جهاد تبیین، امیدآفرینی به آینده انقلاب است و رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران، مردمی بودن است.

فرمانی افزود: چنانچه بخواهیم جامعه در مسیر پیشرفت و تعالی حرکت کند، این حرکت بدون جهاد تبیین و حضور مردم ممکن نیست.

دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج بیان کرد: جهاد تبیین، مهم‌ترین راهبرد در راستای مقابله با هجمه‌های دشمن برای ایجاد ناامیدی در جامعه است که نقش روابط عمومی و رسانه‌ها در این راستا بسیار برجسته است.

فرمانی بر مردمی کردن روابط عمومی‌ها تأکید کرد و گفت: جهاد امید آفرینی، جهاد تبیین و جهاد خدمت سه رویکردی محوری است است که در بسیج دنبال می‌شود.

کد خبر 6108462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha