۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۵۵

رئیس حوزه هنری استان زنجان:

برنامه کاروان هنری«روایت حبیب»در زنجان برگزار می‌شود

برنامه کاروان هنری«روایت حبیب»در زنجان برگزار می‌شود

زنجان-رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: سومین برنامه از مجموعه برنامه‌های کاروان هنری«روایت حبیب» با محوریت شهید سلیمانی در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر نعمتی افزود: کاروان هنری «روایت حبیب» متشکل از جمعی از هنرمندان برجسته کشور است که این رویداد فرهنگی هنری توسط ستاد مرکزی حوزه هنری و مکتب حاج قاسم در قالب مجموعه برنامه‌هایی با محوریت بیان وقایع و اتفاقاتی از رشادت‌های حضور شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس، مبارزه با اشرار و تروریست‌های تکفیری تدارک دیده شده است.

وی اضافه کرد: این کاروان هنری از ۱۱ آذر ۱۴۰۰ به مدت یک ماه در ۱۰ استان حضور می یابند و با مشارکت حوزه‌های هنری مراکز استانی به اجرای برنامه می پردازند.

رئیس حوزه هنری استان زنجانادامه داد: آغاز حرکت کاروان هنری «روایت حبیب» از زادگاه سردار دلها، استان کرمان و سپس استان اصفهان بوده که بر طبق برنامه‌ریزی انجام شده ۱۸ و ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۰ این کاروان هنری میهمان زنجانی‌های ولایتمدار خواهد بود.

نعمتی با اشاره به برنامه‌های اجرای کاروان هنری «روایت حبیب» در استان افزود: در راستای برگزاری این رویداد فرهنگی هنری؛ حوزه هنری انقلاب اسلامی استان نیز با همکاری و مشارکت سپاه انصار المهدی (عج) و حسینیه اعظم زنجان، نهادها و تشکل‌های مردمی و هیأت مذهبی استان به برگزاری برنامه‌های متنوعی همچون شب خاطره، شعرخوانی، سرود و موسیقی، نمایش فیلم و انیمیشن، اجرای تئاتر، نقالی و پرده‌خوانی اقدام خواهند کرد.

رئیس حوزه هنری استان زنجان، برپایی غرفه نقاشی کودک و غرفه دلنوشته‌هایی برای حاج قاسم، برپایی موکب و نمایشگاه عکس و آثار تجسمی رااز دیگر برنامه‌های اجرایی این رویداد فرهنگی هنری ذکر کرد.

نعمتی به ویژه برنامه حضور کاروان هنری «روایت حبیب» در زنجان اشاره کرد و گفت: نصب و رونمایی از سردیس سردار حاج قاسم سلیمانی و برگزاری شب خاطره با حضور شخصیت‌های هنری و مذهبی ملی و استانی از ویژه برنامه‌های است که در طی روزهای یاد شده در حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد، با حضور و مشارکت آحاد مردم و مسوولان استان شاهد برگزاری مراسمی با شکوه و با عظمت درخور شان شهدای مقاومت بویژه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی باشیم.

کد خبر 5369892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha