۱۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۴

فرماندار گناوه:

ظرفیت نیروهای مردمی در شهرستان گناوه استفاده شود

ظرفیت نیروهای مردمی در شهرستان گناوه استفاده شود

گناوه- فرماندار گناوه نیروی انسانی توانمند را از ظرفیت‌های مهم شهرستان گناوه دانست و گفت: ظرفیت نیروهای مردمی در شهرستان گناوه استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی صفری صبح پنج شنبه در دیدار فرمانده، کارکنان و تعدادی از پیشکسوتان سپاه انصار الحسین (ع) شهرستان گناوه اظهار داشت: سپاه پاسداران نماد اطاعت پذیری از ولایت رهبری است و خدمت در این لباس به مردم توفیق الهی است.

فرماندار گناوه با تاکید بر اینکه خدمت رسانی به مردم باید صادقانه و با دید نوکری مردم باشد افزود: مردم از ما توقع دارند که با همت و روحیه انقلابی و بسیجی و با برنامه ریزی مناسب خدمت رسانی صادقانه داشته باشیم.

صفری خاطرنشان کرد: با محوریت تلاش، کوشش، جهاد، ایثار، تواضع، پاک دستی و با برنامه ریزی و بر اساس اصول و بهره گیری از خرد جمعی و امکان سنجی و نیازمندی‌ها باید به مردم خدمت رسانی کنیم.

وی تصریح کرد: ایجاد امید و امیدآفرینی در جامعه و تلاش در راستای تأثیرگذاری خدمات انقلابی دولت سیزدهم باید در رأس خدمات رسانی به مردم در دستگاه‌های مختلف شهرستان قرار گیرد.

وی گفت: ترویج فرهنگ ارزشی و انقلابی و اطلاع رسانی خدمات نظام مقدس اسلامی و اقدامات مؤثر برای رفع مشکلات مردم از وظایف و مسئولیت‌های ما است که باید با بهره مندی از توان نیروهای پاکدست، پرتلاش، مؤمن، انقلابی با صداقت در این راستا گام برداریم.

ظرفیت نیروهای مردمی در شهرستان گناوه استفاده شود

فرماندار گناوه بیان کرد: برای پیشبرد کارها و وظایف محوله و خدمت رسانی به مردم به همکاری و همراهی سپاه و بسیج به ویژه در کارهای جهادی و اشتغال زایی که نیاز امروز جوانان در شهرستان است نیازمند هستیم که باید در این زمینه با برنامه ریزی و مدون عمل کرد.

فرماندار گناوه بیان کرد: شهرستان گناوه دارای ظرفیت‌های فراوان در عرصه‌های مختلف است که مهمترین آن وجود مردمی انقلابی، شریف، مؤمن، بی ادعا و امین برای نظام اسلامی است که در دوران دفاع مقدس و پس از آن نقش بسزایی در پیشبرد اهداف نظام مقدس داشته‌اند و در حال حاضر نیز نیروهای زیادی از میان این مردم در عرصه‌های مختلف جامعه حضور دارند و باید بکوشیم کارهای بزرگی در این منطقه بخصوص در بخش اقتصادی انجام دهیم.

فرماندار گناوه با تاکید بر اینکه در خدمت رسانی به مردم همه باید دست به دست هم دهیم گفت: بهره مندی از خرد جمعی و و تجربه‌های مفید گذشته در دستور کار ما قرار دارد و در پیشبرد کارها با آغوش باز از پیشنهادات و راهکارهای دلسوزانه و نظرات مشفقانه استقبال می‌کنیم.

ظرفیت نیروهای مردمی در شهرستان گناوه استفاده شود

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) شهرستان گناوه در این نشست اظهار داشت: فلسفه وجودی ما خدمت رسانی به مردم است که حق زیادی بر گردن همه ما مسئولان دارند.

سرهنگ شهسوار حاجی پور افزود: سپاه شهرستان گناوه همواره آماده همکاری برای پیشبرد کارها در خدمت رسانی‌ها به مردم شریف شهرستان است و در این زمینه همچون همیشه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

کد خبر 5371397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha