۷ آذر ۱۴۰۰، ۲۲:۲۰

گزارش خبری- تصویری؛

فرماندار گناوه معارفه شد

فرماندار گناوه معارفه شد

گناوه- آئین تودیع و معارفه فرماندار گناوه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن بهزاد گناوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار سابق گناوه عصر یکشنبه در این آئین اظهار داشت: قبل از ورود به شهر گناوه و از ابتدای مسئولیت خود ۴ راهبرد و برنامه را با توجه به تجارب به دست آمده در دستور کار و اولویت خود برای توسعه و پیشرفت منطقه قرار دادم.

غلامرضا مهرجو افزود: فراهم کردن فضای آرام و ایجاد آرامش و همدلی در فضای عمومی شهر و دست اندر کاران در سطح شهرستان، ملاقات عمومی به صورت همه روزه و تکریم مردم و مراجعه کنندگان، توسعه اقتصادی و آمایش سرزمینی بر اساس ابلاغیه رهبری از راهبردهای مهم در شهرستان گناوه در مدت مسئولیت بوده است.

فرماندار گناوه معارفه شد

وی با اشاره به اینکه در مدت مسئولیت فرمانداری شهرستان گام‌های خوبی در عرصه آبزی پروری، گردشگری ساحلی، زیباسازی و تغییر منظر سیما و منظر شهری و عمران و آبادانی در روستاها برداشته شد، اضافه کرد: این خدمات با همکاری و تعامل همه مسئولان شهرستان به ویژه امام جمعه گناوه حجت الاسلام رکنی حسینی در خدمت رسانی به مردم این شهرستان که خدمات نظام بوده است میسر شد که از همگی تقدیر می‌کنم.

فرماندار گناوه در این آئین اظهار داشت: خداوند بزرگ را سپاس گذارم که توفیق داد تا در شهر دارالمومنین خدمتگزار مردم باشم.

فرماندار گناوه معارفه شد

محمدتقی صفری خاطرنشان کرد: همانگونه که در دوران انقلاب و دفاع مقدس و با سختی‌های فراوان با افتخار لباس سربازی بر تن و در رکاب امام و ولی خود برای انقلاب و مردم جانانه جنگیدیم امروز نیز با همدلی و وحدت انقلاب اسلامی را در سطح جهان گسترش خواهیم داد و امیدواریم که شهدای گرانقدر دست ما را در این مسئولیت و خدمت رسانی بگیرند.

وی با تاکید بر خدمت رسانی خالصانه به مردم با تبعیت از ولایت گفت: در خدمت گزاری به مردم بر پایه دین، ایمان و توکل به خداوند و تبعیت از ولایت فقیه کارهای بزرگی انجام شده است و این مسیر تداوم خواهد یافت.

فرماندار گناوه معارفه شد

نماینده شورای تأمین شهرستان و فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه در این آئین گفت: مردم شهرستان گناوه مردمی اصیل، نجیب و باشرافت هستند که نقش بسزایی در دوران پیروزی انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس داشته‌اند.

سرهنگ شهسوار حاجی پور افزود: این شهرستان با اعزام ۲ هزار و ۷۴۰ رزمنده به جبهه‌های حق علیه باطل، توانست ۵۳ آزاده سرافراز ،۶۰ جانباز صبور و ۲۳۰ شهید والامقام که ۸ سردار سپاه اسلام را در خود جای داده، تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کند.

وی گفت: این شهرستان از شهرستان‌های پیشگام در اعزام بسیجیان سلحشور برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) در برابر تکفیری‌ها و داعشی ها بوده است و دو شهید مدافع حرم را تقدیم کرده است.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه بیان کرد: علاوه بر مردان غیرتمند این شهرستان، روحیه جهادی و بسیجی در میان شیر زنان این شهرستان نیز دیده می‌شود و در جبهه سلامت شهیده زهرا عبدالهی را تقدیم کرده است.

وی گفت: حال با وجود چنین روحیه‌ای در میان جوانان شهرستان و با توجه به شرایط خدمت به مردم وضعیت اشتغال جوانان و جلب رضایت مردم به خصوص محرومان در دولت انقلابی و مردمی و خدمتگزار مورد انتظار است.

وی گفت: شورای تأمین گناوه با تقدیر از زحمات برادر دلسوز و پرتلاش غلامرضا مهرجو در دوران مسئولیت فرمانداری شهرستان، آماده هر گونه همکاری با فرماندار جدید است.

فرماندار گناوه معارفه شد

رئیس شورای اسلامی شهرستان گناوه با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات فرماندار سابق شهرستان اظهار داشت: فرماندار پیشین شهرستان تعامل خوبی با مسئولان و دهیاران و شوراها داشتند و خدمات ارزنده‌ای در شهرستان ارائه کردند.

روح الله یگانه افزود: با انتخاب فرماندار جدید که خاک خورده میدان‌های سخت در جهاد و سازندگی است امیدواریم شاهد خدمت جهادی برای مردم شهرستان بیش از گذشته باشیم.

وی گفت: شهرستان گناوه از شهرستان‌های بزرگ توریستی و گردشگری و تجاری در سطح کشور است که متأسفانه فرایند توسعه در این شهرستان به کندی پیش می‌رود.

وی گفت: از مسئولان استانی به ویژه استاندار درخواست می‌کنیم در رسیدگی به مشکلات این شهرستان بخصوص موضوعات احداث فرودگاه، توسعه زیرساخت‌های بندری و راه‌های مواصلاتی، فاضلاب و بیمارستان تأمین اجتماعی و سایر مشکلات نگاه ویژه ای داشته باشند تا بتوان قدم‌های خوبی در این زمینه برداریم.

در پایان این آئین محمد تقی صفری به عنوان فرماندار جدید شهرستان گناوه معارفه و از تلاش‌های غلامرضا مهرجو فرماندار پیشین تقدیر شد.

فرماندار گناوه معارفه شد

فرماندار گناوه معارفه شد

فرماندار گناوه معارفه شد

فرماندار گناوه معارفه شد

فرماندار گناوه معارفه شد

فرماندار گناوه معارفه شد

فرماندار گناوه معارفه شد

فرماندار گناوه معارفه شد

فرماندار گناوه معارفه شد

فرماندار گناوه معارفه شد

فرماندار گناوه معارفه شد

فرماندار گناوه معارفه شد

کد خبر 5363121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha