۸ دی ۱۴۰۰، ۲۰:۲۱

فرهاد مجیدی:

دوست دارم استقلال بهتر بازی کند/اشتباه داوری نبود ۳۲امتیاز داشتیم

دوست دارم استقلال بهتر بازی کند/اشتباه داوری نبود ۳۲امتیاز داشتیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی برابر فولاد خوزستان گفت: اگر اشتباهات داوری نبود الان ۳۲ امتیازی بودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر استقلال تهران مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی سختی برای ما بود. مهمترین فاکتور برای پیروزی مدیریت کردن بازی بود. فولاد نظم بسیار خوبی در فاز دفاعی داشت و ممکن بود موقعیت زیادی ایجاد نشود.

وی افزود: به بچه های تیم خسته نباشید می گویم.از حسن روشن هم که امروز با حضور در استادیوم انرژی مثبتی به تیم داد تشکر می کنم.

سرمربی استقلال تاکید کرد: اگر اشتباهات داوری نبود، الان ۳۲ امتیاز داشتیم. به بازی امروز کاری ندارم. اگر اشتباهات نبود الان ۳۲ امتیازی بودیم.

مجیدی در خصوص ۱۲ بازی بدون باخت استقلال در این فصل از مسابقات لیگ برتر، تصریح کرد: بابت این رکورد مدیریت باشگاه و بازیکنان بیشترین سهم را دارند. دیروز هم گفتم زیاد به رکورد و آمار توجه نمی کنم. منتظر هستم کاپیتان تیمم جام قهرمانی را بالا ببرد. تمام تمرکزم را می گذارم این امر اتفاق بیافتد. رو راست بگویم دوست دارم تیمم خیلی بهتر از اینها بازی کند. نیاز به زمان داریم استقلال دلخواهمان را ببینیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا استقلال علاوه بر بازیکن خارجی جدید، نفر دیگری را هم برای تقویت تیم در نظر دارد؟ گفت: اجازه بدهید این موضوع را روی سایت باشگاه اعلام می کنیم.

کد خبر 5387523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha