۸ دی ۱۴۰۰، ۲۰:۰۹

جواد نکونام:

نقطه قوت استقلال را کور کردیم/ کمک داور گل را از ما گرفت!

نقطه قوت استقلال را کور کردیم/ کمک داور گل را از ما گرفت!

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فرصتی به استقلال ندادیم و نقطه قوت حریف را کور کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام در نشست خبری پس از باخت یک بر صفر فولاد خوزستان مقابل استقلال تهران گفت: بازی خوبی بود. آنالیز خوبی از حریف داشتیم. می دانستیم روی بازی مستقیم و ضربات ایستگاهی برنامه دارند که این را کنترل کردیم. بازی برابری بود و موقعیتی به استقلال ندادیم.

وی افزود: توانستیم نقطه قوت استقلال را کور کردیم تا به موقعیت نرسند. اشتباه فاحش کمک داور باعث شد آفساید اشتباه اعلام شود و موقعیت تک به تک از دست برود.  بعد از گل هم در صحنه اخراج توپ دست دروازه بان ما بود. هم عکس و تصویر را دیدم که آفساید نبود. در نیمه دوم هم بازی را در دست داشتیم اما روی یک گل که در فوتبال ایران کم اتفاق می افتد دروازه ما باز شد.

سرمربی فولاد تاکید کرد: کمک داور در صحنه آفساید اشتباه کرد و یک گل و سه امتیاز را از ما گرفت. این بازی با یک گل اختلاف بیشتر تمام نمی شد. موقعیتی به استقلال ندادیم و دروازه بان ما توپی نگرفت. یکی دو جا ایراداتی داشتیم ولی استقلال را کنترل کردیم. به بچه هایم تبریک می گویم. مردانه جنگیدند. دو سال است با یک تیم مشخص بازی می کنیم و بازی با تیم پرمهره ای چون استقلال سخت است. برای نیم فصل و تقویت تیم برنامه داریم.

نکونام درباره اینکه بازیکنان فولاد در پاس ها و ضربات آخر مشکل داشتند، با کنایه به خبرنگاران گفت: فنی با بازیکنانم صحبت می کنم!

کد خبر 5387519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha