۲۷ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۱۳

سرپرست اداره کل فنی و حرفه‌ای لرستان:

مراکز کارآفرینی و آموزش‌های کسب و کار در لرستان ایجاد می‌شود

مراکز کارآفرینی و آموزش‌های کسب و کار در لرستان ایجاد می‌شود

خرم‌آباد- سرپرست اداره کل فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: در راستای ایجاد اشتغال و توسعه آموزش‌های مهارتی، مراکز کارآفرینی و آموزش‌های کسب و کار در شهرهای لرستان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله معتمدی امروز دوشنبه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بانوی ایرانی اسلامی در سخنانی با اشاره به اینکه زنجیره اشتغال و تولید حلقه‌های مختلفی دارد که یکی از آنها بازاریابی و وصل کردن نتیجه آموزش‌های مهارتی به بازار است، اظهار داشت: در این راستا نمایشگاه‌ها از اهمیت بالقوه ای برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در جهت ارائه توانمندی‌های بانوان تشکیل شده است، تصریح کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای یک جامعه هدف گسترده‌ای دارد که یکی از جوامع هدف سازمان بانوان هستند و طیف گسترده آنها بانوان آسیب دیده اجتماعی، زنان خانه دار و بانوان فعال در محیط‌های فرهنگی هستند.

سرپرست اداره کل فنی و حرفه‌ای لرستان با تاکید بر اینکه فعالیت‌های ما در حوزه بانوان در بخش دولتی بیشتر روی کاهش آسیب‌های اجتماعی متمرکز است، افزود: در بخش خصوصی نیز عمده کار روی آموزش و ارائه مهارت‌ها متمرکز شده است.

معتمدی با اشاره به اینکه به دنبال این هستیم که مراکز کارآفرینی و آموزش‌های کسب و کار را ایجاد کنیم، یادآور شد: در این راستا در هر شهرستان کارگروه کارآفرینی و آموزش‌های کسب و کار را برپا می‌کنیم و مرکزیت آموزش‌ها در استان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: هدف ایجاد این مراکز وصل کردن کارآموزان آموزش دیده به حوزه‌های کسب و کار است و دستگاه‌های حمایتی و منابع پرداخت تسهیلات در کنار این مراکز قرار می‌گیرند.

کد خبر 5401957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha