۲۸ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۳۱

رئیس پلیس راه کرمانشاه خبر داد؛

یخ زدگی جاده‌های کرمانشاه و لزوم احتیاط کامل از سوی رانندگان

یخ زدگی جاده‌های کرمانشاه و لزوم احتیاط کامل از سوی رانندگان

کرمانشاه- رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از یخ زدگی جاده‌های استان کرمانشاه و لزوم احتیاط کامل از سوی رانندگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کیخسرو دستغیب اظهار کرد: با یخ زدن اکثر راه‌های استان کرمانشاه جاده‌ها بسیار لغزنده شده به گونه‌ای که جز با زنجیر چرخ امکان تردد وجود ندارد.

وی با اشاره به کندی حرکت در راه‌های استان، افزود: با این حال همه محورهای اصلی باز و هیچ راه بسته‌ای با تلاش‌های صورت گرفته نیروهای امدادی نداریم.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: در عین حال تعداد زیادی از راه‌های روستایی در شهرستان‌های سنقروکلیایی، پاوه، روانسر، جوانرود، دالاهو، ثلاث باباجانی، کنگاور و اسلام آباد غرب همچنان بسته است.

دستغیب با بیان اینکه عملیات برف روبی و نمک پاشی به صورت مستمر با حضور مأموران پلیس و راهداری در حال انجام است، گفت: ۷۰ تیم گشتی پلیس راه در جاده‌های استان حضور داشته و آماده ارائه خدمات ترافیکی به همشهریان و هموطنان هستند.

وی همچنین به شهروندان توصیه کرد: با توجه به گستردگی بارش‌ها، تا حد امکان از هرگونه تردد در جاده‌ها خودداری کنند و اگر اضطراری بر سفر وجود داشت ابتدا از سلامت قسمت‌های فنی وسیله نقلیه مانند لاستیک‌ها، چراغ‌ها، برف پاک کن، بخاری، پر بودن مخزن شیشه شور اطمینان حاصل کرده و تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

دستغیب در پایان و با بیان اینکه در مقابل پاسگاه‌های پلیس راه استان کرمانشاه کنترل وسایل نقلیه در حال انجام است و اجازه تردد بدون زنجیر چرخ داده نخواهد شد، گفت: در این شرایط رانندگی با صبر و آرامش و خودداری از عجله و شتاب حتماً باید مورد توجه رانندگان باشد.

کد خبر 5402667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha