الاخبار گزارش داد؛

امارات با آتش بازی کرد و با پاسخ آتشین مواجه شد

امارات با آتش بازی کرد و با پاسخ آتشین مواجه شد

پایگاه خبری الاخبار با بیان اینکه پژواک عملیات مبارزان یمنی به زودی در محافل ریاض و واشنگتن خواهد پیچید، تأکید کرد امارات با آتش بازی کرد و با پاسخ آتشین مواجه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه خبری الاخبار در مطلب کوتاهی با عنوان «جنبش انصارالله یمن خطاب به اماراتی‌ها: مؤدب باشید»، به تحلیل حملات پهپادی و موشکی روز دوشنبه نیروهای مشترک یمنی به امارات پرداخت.

در مطلب الاخبار آماده است: امارات با آتش بازی کرد و با پاسخ آتشین مواجه شد. ابوظبی قصد داشت برای پاسخ به درخواست‌های آمریکا برای بازآرایی مجدد موازنه قوای میدانی، از خطوط قرمزی که صنعاء در مرزهای جنوبی مأرب ترسیم کرده است، عبور کند و این گونه بود که با پاسخ استثنایی، دردناک و بی سابقه‌ای مواجه شد. پاسخی که پژواک آن به سرعت در محافل ریاض و واشنگتن خواهد پیچید.

الاخبار در ادامه افزود: اکنون جنبش انصارالله حامل این پیام برای تمام طرف‌های درگیر در بحران یمن است که عقربه‌های ساعت جنگ به عقب باز نمی‌گردد و راه حل بحران یمن از وین، عمان و بغداد نمی‌گذرد بلکه برای حل این بحران در مرحله نخست باید اذعان شود که طرح آمریکایی - سعودی - اماراتی در یمن شکست خورده است و طراحان این طرح باید فقط به دنبال راه خروج از آن باشند.

این پایگاه خبری لبنانی تصریح کرد: پس از حملات به ابوظبی، بدون شک امارات در محاسبات خود تجدیدنظر خواهد کرد. این کشور به خوبی دریافته است که ساختار شکننده‌اش تاب ماجراجویی‌های جدید را ندارد. عربستان نیز صحنه آتش سوزی‌های ابوظبی را بارها و بارها در ذهن خود مرور خواهد کرد تا برای مقابله با حادثه مشابهی که ممکن است در آینده دامنگیرش شود، آمادگی داشته باشد.

در پایان مطلب الاخبار آمده است: اما آمریکا که همچنان به نظر می‌رسد کلید حل بحران یمن را در دست دارد، به جای غوطه ور شدن بیشتر در گردابی که همچنان برای چگونگی خارج کردن متحدانش از آن سرگردان مانده است، توجه خود را بر جایگزین‌های دیگر متمرکز خواهد کرد.

کد خبر 5403175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha