۲۹ دی ۱۴۰۰، ۲۰:۰۳

۸۰ درصد بیمارستان‌های استان قزوین ایمن نیستند

۸۰ درصد بیمارستان‌های استان قزوین ایمن نیستند

قزوین – نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: ۸۰ درصد بیمارستان‌های استان قزوین نیز به دلیل فرسودگی و ناایمن بودن در شرایط خطرناک هستند.

به گزارش خبرنگار مهر فاطمه محمدبیگی بعد از ظهر چهارشنبه در شورای گفت‌وگوی بخش دولت و خصوصی که در استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: قزوین از جمله استان‌هایی است که صنایع مرتبط با حوزه نفت، میعانات گاری و سلامت را در خود جای داده است.

وی افزود: تأمین ایمنی و ساختارهای پدافند غیرعامل برای این شرکت‌ها از بروز خطرهای بزرگ جلوگیری خواهد کرد و نباید اجازه بدهیم با جدی نگرفتن مسائل ایمنی استان قزوین ضربات جبران ناپذیری ببیند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با توجه به بروز سوانح کارگری و صنعتی در استان قزوین به دلیل وجود واحدهای تولیدی بسیار باید به فکر راه اندازی رشته‌ها و دانشکده‌های مرتبط با این حوزه در دانشگاه امام و علوم پزشکی باشیم.

وی با بیان اینکه نیاز است تا شورای امنیت ملی به نیاز استان به این مسائل آگاه شود بیان کرد: ۸۰ درصد بیمارستان‌های استان قزوین نیز به دلیل فرسودگی و ناایمن بودن در شرایط خطرناک هستند و باید قبل از بروز حوادث تلخ فکر جدی برای آنها بکنیم.

این نماینده مجلس در پایان یادآور شد: ضعف اصلی در این حوزه مربوط به عدم اجرای قانون است و خلأ قانونی نداریم و نیاز است برای اجرای قانون برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم.

کد خبر 5404287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha