۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۰۷

طی روزهای آینده؛

کیوان ساکت در شیراز کارگاه آموزشی برگزار می کند

کیوان ساکت در شیراز کارگاه آموزشی برگزار می کند

کیوان ساکت نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی در تشریح تازه ترین فعالیت هایش از برگزاری یک کارگاه آموزشی در شیراز طی روزهای پیش رو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاوره رسانه‌ای پروژه، کیوان ساکت نوازنده و آهنگساز در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های موسیقایی خود گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری مستر کلاس در شیراز هستم که این کارگاه آموزشی ۱۰ بهمن سال جاری از سوی مؤسسه آوای هنر ایل قشقایی برگزار می‌شود.

این نوازنده تار بیان کرد: این کارگاه تخصصی به آموزش ساز تار و سه تار اختصاص دارد که شامل سه دوره مقدماتی، متوسطه و پیشرفته است. دوره مقدماتی به تمرینات گرم کردن دست، افزایش مهارت، بهداشت نوازندگی و دوره متوسطه به تکنیک‌های پیشرفته، آشنایی با مبانی ردیف و موسیقی و دوره پیشرفته به ردیف دوره عالی، تکنیک نوازندگی و آشنایی با مفاهیم موسیقی جهانی اختصاص دارد.

وی افزود: این کارگاه‌های تخصصی در رشت و کرمان برگزار شده است و قرار است بعد از شیراز این کارگاه‌ها در شهرهای جنوبی، کازرون و همدان نیز برگزار شود. همچنین این کارگاه‌ها به دعوت هنرمندان شاخص شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

ساکت در پایان گفت: هدف از برگزاری این کارگاه‌های آموزشی نگاهی نو به موسیقی ایرانی با توجه به زیبایی شناسی معاصر و حفظ تمام جان مایه‌ها و اصالت‌های ایرانی است.

کد خبر 5405977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • احمدرضا IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
      0 0
      ان شاءالله، استاد کیوان ساکت این دوره را در زادگاه خود، تربت حیدریه هم برگزار کنند.