۴ بهمن ۱۴۰۰، ۸:۲۲

بیانی در گفتگو با مهر:

دعوت از کنعانی‌زادگان عجیب بود/ انتخاب بازیکن سلیقه‌ای است

دعوت از کنعانی‌زادگان عجیب بود/ انتخاب بازیکن سلیقه‌ای است

کارشناس فوتبال و مربی تیم فوتبال نساجی گفت: دعوت از بازیکنی که حاشیه ساز شده بود بسیار عجیب است.

شاهرخ بیانی در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص دیدار روز پنجشنبه ایران برابر عراق گفت: دیدارهای ایران و عراق همیشه حساسیت بالایی دارد و دو تیم نمی‌خواهند در مقابل یکدیگر بازنده باشند. فوتبال ما در یک قدمی صعود به جام جهانی است و اگر بتوانیم با ارائه یک بازی منطقی و زیبا پیروز شویم یک بار دیگر راهی جام جهانی خواهیم شد.
وی در مورد ارزیابی اش از تیم ملی عراق گفت: عراق یک تیم کاملاً جنگنده است. آنها فیزیکی بازی می‌کنند. خط هافبک پرتلاشی دارند که می‌خواهند با قلدری و انجام بازی درگیرانه، میانه زمین را از آن خود کرده و اجازه ندهند هافبک‌های ما بازی سازی کنند.

مربی نساجی در ادامه گفت: ملی پوشان کشورمان باید مراقب حاشیه‌های عراقی‌ها باشند. عرب‌ها همیشه مقابل ما یک بازی جنجالی را انجام داده اند و باید بازیکنان ما اسیر این حواشی نشده و تنها تمرکزشان بر روی پیروزی در این دیدار باشد. ما بازیکنانی داریم که در خارج از کشور مشغول هستند. مطمئناً آنقدر تجربه بالایی دارند که اسیر این حواشی نشده و با آرامش کامل بازی خودشان را انجام می‌دهند.

بیانی در خصوص لیست دعوت شدگان به تیم ملی و حضور عجیب کنعانی زادگان گفت: انتخاب بازیکن در تیم ملی سلیقه‌ای است. هر مربی یک نظری دارد و باید به انتخاب او احترام گذاشت. البته او باید پاسخگوی هر اتفاقی هم باشد اما لازم است تا اجازه دهیم کادر فنی با آرامش کارش را انجام دهد ولی در خصوص دعوت از کنعانی زادگان که مسائل اخلاقی را رعایت نکرده بود بحث‌های زیادی به وجود آمده است.

وی تاکید کرد: چرا باید بازیکنان آماده که در لیگ بازی می‌کنند دعوت نشوند اما بازیکنی دعوت شود که مشکلات زیادی به وجود آورده است. مسئولان فدراسیون فوتبال در این خصوص باید پاسخگو باشند تا مردم هم علت دعوت این بازیکن پرحاشیه را بدانند.

مربی نساجی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم طبق وعده‌هایی که داده شده تماشاگران علاقه مند اعم از بانوان و آقایان بتوانند وارد ورزشگاه شده و بازی را از نزدیک تماشا کنند. حضور تماشاگران می‌تواند روحیه خوبی به بازیکنان تیم ملی بدهد و انگیزه بیشتری برای پیروزی آنها برابر عراق باشد.

کد خبر 5407141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      7 9
      آقاي بياني خود شما زماني كه بازي ميكردي كم حاشيه نداشتي. جووناي امروزي نميدونن اما ما قديمي ها يادمونه كه شما هم بله
    • سعید IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      4 15
      حسین کنعانی زادگان دفاع عالی تیم ملی ایران است و انتخاب وی درست وصحیح است و سرمربی کاربسیاردرستی انجام داده است.
    • Saleh IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      13 3
      بازیکنی که هنجارهای اجتماعی رو رعایت نکنه تو همه جای دنیا تنبیه میشه متاسفم برای تیم ملی که ی مربی مقتدر نداره پرستیژ تیم ملی باید حفظ میشد که نشده اتوبوس تیم ملی شهر نو شده ..این توهین به حریم تیم ملی رو همه باید محکوم میکردن از جمله سرمربی تیم ملی ولی.....
      • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
        7 2
        این مربی فقط بله قربان گو هست
      • ❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
        3 7
        چی میگی تو محکوم میکردن اون یه حاشیه بود برای کنعانی درست کردن
    • پرسپولیس IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      3 11
      اولا کنعانی چند ساله بهترین عملکرد رو داره اصلا به شما چه والا
    • حمید IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      3 4
      شما چگونه کسی را که هنوز محکوم نشده محکوم میکنی وقضاوت ایا خودت هرگز خطایی نکرده ا ی چرا از کسانی که این دام را برای او میاندازند واتفاقا بوی حسادت ومخصوصا رقابت از انها به مشام میرسد چیزی نمیگویی.بهتر نبود اگر توی هر کاری دخالت نمیکردی وبه قانون احترام میگذاشتی وجلو جلو قضاوت نمیکردی .
    • احمد IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      2 8
      آقای مثلاً پیشکسوت خود کم حاشیه نداشتی،اگر استقلالی بود بازم نظر میدادی،هرچند که اصلا نباید تو کار سرمربی دخالت کنید.لطف کنید و به تیم خوب نساجی برسید
    • وحید IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
      1 2
      بوی سوختگی میاد
    • IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
      2 7
      جناب پیشکسوت انگار گذشته خودتو فراموش کردی