۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۱۳

ثبت نام براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور تمدید شد

ثبت نام براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور تمدید شد

سنندج- رئیس دانشگاه پیام نور کردستان گفت: ثبت نام در نیمسال دوم تحصیلی سال جاری دانشگاه پیام نور تا هشتم بهمن ماه تمدید شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور کردستان، دکتر یعقوب احمدی اظهار داشت: ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور از ۲۶ دی ماه آغاز شد و آخرین مهلت آن هم سوم بهمن ماه بود.

وی اضافه کرد: با توجه به درخواست‌های پذیرفته شدگانی که موفق به ثبت نام در تاریخ مقرر نشده بودند بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه پیام نور مهلت ثبت نام تا تاریخ هشتم بهمن ماه سال جاری تمدید شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور کردستان افزود: تصاویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه و پشت و روی کارت ملی، عکس ۴×۳ با زمینه روشن، اصل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی (دارندگان مدرک دیپلم ۳-۳-۶ نیاز به مدرک پیش دانشگاهی ندارند) و مدرک مشخص کننده نظام وظیفه (ویژه آقایان) با فرمت jpg یا jpeg و حجم هر تصویر حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت مدارک لازم برای بارگذاری در هنگام ثبت نام است.

احمدی اعلام کرد: در حال حاضر بیش از ۱۱ هزار دانشجو در ۷۴ رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور استان مشغول به تحصیل هستند و شرایط مطلوبی برای تحصیل آنها در رشته‌های مختلف در این دانشگاه فراهم شده است.

وی به مزیت‌های این دانشگاه اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین مزیت‌های این دانشگاه وجود اساتید و اعضای هیأت علمی دارای جایگاه علمی بالا است که همین مسئله کیفیت آموزشی در این دانشگاه را ارتقا داده است.

کد خبر 5407595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha