۷ بهمن ۱۴۰۰، ۲۰:۱۳

مهدی طارمی:

برای موفقیت تیم ملی فوتبال در جام‌جهانی نیاز به برنامه‌ریزی داریم

برای موفقیت تیم ملی فوتبال در جام‌جهانی نیاز به برنامه‌ریزی داریم

زننده گل صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی گفت: شادی دل مردم از همه چیز برای ما مهمتر است و برای این مهم تلاش می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی از ساعت ۱۸ امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم ملی عراق رفت که این دیدار با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید تا تیم ملی برای ششمین بار به جام جهانی صعود کند.

مهدی طارمی پس از پایان این دیدار گفت: با این پیروزی دل مردم برای ساعت ها خوش شود برای ما کفایت می کند.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم در دیدارهای آینده هم به پیروزی برسیم و هم دل مردم را بیشتر شاد کنیم و هم قدرت ایران را در آسیا نشان دهیم.

طارمی ادامه داد: جای تمام کسانی که کنارمان بودند و نیستند خیلی خالی هست. از هادی ماساژور تیم تا سردار و مهدی قائدی.

طارمی خاظرنشان کرد: ۱۵ دقیقه اول اصلا خوب نبودیم اما رفته رفته بهتر شویم. موقعیت هایی را به دست آوردیم که خوشبختانه توانستیم که موقعیت کنیم.

وی افزود: ناهماهنگی در ۱۵ دقیقه ابتدایی نرمال بود چون واقعا شرایط کرونا در اردو مشکل ساز شده بود. شرایط فعلی ما واقعا خوب است که توانستیم هواداران را هم خوشحال کنیم.

طارمی در پاسخ به خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا می توانیم در جام جهانی چهار بازی انجام دهیم گفت: رفتن به جام جهانی یک بحث است و موضوع دیگر قدرت اول بودن ما در آسیا هست. تا زمانیکه برنامه ریزی نداشته باشیم و بازی های تدارکاتی مناسب نداشته باشیم این مشکل می تواند مشکل ساز شود ‌ باید تنه به تنه بازیکنان قدرتمند در دیدارهای تدارکاتی باشیم. فکر می کنم با برنامه ریزی ها می توان در جام جهانی هم خوش درخشید.

کد خبر 5410514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha