۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۱۸

رئیس سازمان صمت استان سمنان :

۶۹ واحد تولیدی استان سمنان وام رونق تولید دریافت می‌کنند

۶۹ واحد تولیدی استان سمنان وام رونق تولید دریافت می‌کنند

سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان گفت: با هدف حفظ اشتغال، رونق تولید و رفع موانع آن در هفته جاری مصوب شد ۶۹ واحد تولیدی در بخش‌های صنعتی و کشاورزی تسهیلات بانکی دریافت کنند.

علی تشنه دل در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه ۶۹ واحد تولیدی در بخش‌های صنعتی و کشاورزی تسهیلات بانکی دریافت خواهند کرد، تاکید کرد: هدف از ارائه این تسهیلات کمک به رونق تولید، حفظ اشتغال موجود، ارتقای کمی و کیفی تولید و در نهایت جهش تولید در راستای رفع موانع تولید است.

وی با بیان اینکه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با پرداخت بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۹ واحد بخش صنعتی موافقت شده است، تاکید کرد: ۲۰ میلیارد تومان نیز به ۵۰ واحد کشاورزی از سوی بانک‌های عامل استان سمنان پرداخت می‌شود.

رئیس صمت استان سمنان بیان داشت: بررسی عملکرد بانک‌ها تا امروز وضعیت پرداخت تسهیلات مناسب بوده اما انتظار داریم که برخی از بانک‌های عامل همانطور که استانداری سمنان نیز تاکید دارد، همراهی بیشتری با ارائه تسهیلات بانکی داشته باشند.

تشنه دل با بیان اینکه مرکز شبانه روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه گذاری استان سمنان نیز سعی دارد تا موانع تولید را بررسی و رفع کند، گفت: این مرکز فعالیت ۲۸۰ واحد تولیدی استان را که در بخش‌های مالیات، تسهیلات، بدهی، تأمین اجتماعی، کارگری، حقوقی و.... گرفتاری‌هایی داشتند مورد بررسی قرار داده است.

وی همچنین افزود: در آخرین نشست ستاد رونق تولید استان سمنان مشخص شد که تقریباً یک هزار و ۲۰ واحد تولیدی ما در استان سمنان در صف دریافت تسهیلات بانکی رونق تولید هستند که با همکاری بانک‌ها روند پرداخت تسهیلات به آنها ادامه و تداوم دارد.

کد خبر 5418767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha