جنبش «حماس»:

انگلیس به حمایت از اشغالگری و نژادپرستی صهیونیست‌ها ادامه می‌دهد

انگلیس به حمایت از اشغالگری و نژادپرستی صهیونیست‌ها ادامه می‌دهد

جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با صدور بیانیه ای اعلام کرد: امضای توافقنامه تجارت آزاد میان لندن و تل آویو نشان داد که انگلیس همچنان از اشغالگری و نژادپرستی صهیونیستها حمایت می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز شنبه بیانیه‌ای را در خصوص امضای توافقنامه تجارت آزاد میان انگلیس و رژیم صهیونیستی، صادر کرد.

بر اساس این گزارش، جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه خود در این زمینه آورده است: انگلیس با امضای توافقنامه تجارت آزاد با رژیم صهیونیستی نشان داد که همچنان به حمایت از اشغالگری این رژیم در اراضی فلسطینیان ادامه می‌دهد.

این جنبش در ادامه بیانیه خود افزوده است: مقامات انگلیس بار دیگر ثابت کردند که حامی سیاست‌های نژادپرستانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان هستند. توافقنامه تجارت آزاد با تل آویو موجب تشویق رژیم صهیونیستی به تداوم سیاست‌های نژادپرستانه علیه فلسطینیان خواهد شد.

جنبش حماس در بیانیه خود تأکید کرده است: انگلیس در حالی به امضای توافقنامه تجارت آزاد با صهیونیست‌ها مبادرت ورزیده است که مقامات این رژیم همچنان به شهرک سازی ها، تخریب منازل فلسطینیان، مصادره اراضی آنها و نقض حقوقشان به صورت روزانه، ادامه می‌دهد.

کد خبر 5423134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha