۲۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۲۴

ویژه بهمن ماه؛

شماره های جدید مجموعه مجلات سروش منتشر شدند

شماره های جدید مجموعه مجلات سروش منتشر شدند

شماره جدید مجلات سروش هفتگی، سروش خردسالان و سروش کودکان ویژه بهمن ماه منتشر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، موسسه انتشاراتی سروش (وابسته به صدا و سیما) شماره های ۱۷۰۹ مجله سروش هفتگی، شماره ۱۱۶ سروش خردسالان و شماره ۳۵۹ سروش کودکان را منتشر کرد و روی پیشخان آورد.

در هفته نامه سروش پرونده ای برای سریال «برف بی صدا می بارد» کار شده است و به همین دلیل عکس روی جلد به بازیگران این سریال اختصاص دارد.

اما در بخش یادداشت ها دو یادداشت بازتعریف مدل حکمرانی در انقلاب اسلامی و انقلاب اسلامی و منشور راهبردی امت واحده نوشته سید صادق رضایی مدیرمسئول و مرتضی بیات سردبیر آمده است.

در بخش چهره ها و خبرها، اخباری از چهره های مختلف حوزه فرهنگی کشور از پیمان جبلی ریئس صدا و سیما گرفته تا همایون شجریان آمده است.

اما دربخش رسانه، گفتگوهایی با عوامل مختلف سریال های تلویزیونی انجام شده است که تیتر این گفتگوها به شرح زیر است؛ ماه انقلابی تلویزیون، سانسور سردار بی نتیجه ماند، مومن و قابل باور، جذابیت پرتاب به دل تاریخ، بارش آرام عطوفت، بسی رنج بردیم، تولید سریال های فاخر انقلابی به تلویزیون اعتبار می‌دهد، چهل و چندسال خاطره، تلاش برای خلق شخصیت های باورپذیر، ایفای نقش با خیال راحت و رستگاری پس از دوسال.

اما بخش سینمای این شماره به جشنواره فیلم فجر اختصاص دارد و گفتگوهایی با این حال و هوا در این بخش انجام شده است. به رنگ قرمز فیروزه ای، فجر چهلم؛ رقابت نام های جوان، نگاهی گذرا به فیلم های حاضر در جشنواره فیلم فجر، نوگرایی؛ نیاز سینمای امروز ایران از جمله مطالب این بخش است.

بخش پایانی این شماره با عنوان فرهنگ و ادب به موضوعاتی چون عکاسی در روزهای انقلاب و بررسی چند دهه جشنواره هنرهای تجسمی فجر اختصاص دارد. گفتگو با اکبر ناظمی، یکی از عکاسان پیشکسوت ان دوران از مهمترین گفتگوهای این بخش است.

شماره ۱۷۰۹ مجله سروش با مدیر مسئولی سیدصادق رضایی و سردبیری مرتضی بیات با قیمت ۳۰ هزار تومان منتشر شده است.

انتشار شماره جدید سروش خردسالان

اما شماره ۱۱۶ سروش خردسالان هم همراه با شعر، قصه و بازی هایی مناسب خردسالان منتشر شده است.

فهرست این شماره از ماهنامه سروش خردسالان عبارتست از مثل فرشته ها، دختر ناز من، خوب فکر کن و زود جواب بده، گل محمدی خوشبخت، واندا و فضایی، پاکبان های پرتلاش، امروز تولد کیه؟، پابرهنه ها در شب یلدا، قصه های کلوچه ای، نقاش کوچول و خرس خوابالو، کی از همه پرزورتره؟، مامان! بابا! روزتون مبارک! ریزه میزه های مهم، میون کوچه هامون گلدون گل گذاشتیم، کارت تبریک خرگوشی، بزن کنار کانگورو و توپ وسبد.

شماره ۱۱۶ سروش خردسالان با مدیر مسئولی سیدصادق رضایی و سردبیری تیمور امین ناصری با قیمت ۲۰ هزار تومان منتشر شده است.

انتشار شماره جدید سروش کودکان

ماهنامه سروش کودکان هم در این شماره حال و هوای انقلابی دارد و سخن سردبیر با جمله بوی گل سوسن و یاسمن آید آغاز و سپس عموپورنگ و بعد هم برنامه تلویزیونی گلخونه برای کودکان معرفی می‌شود.

پس از آمدن شعر و داستان های مناسب کودکان گفتگویی با جواد محقق شاعر و نویسنده کودک و نوجوان انجام شده است.

تاریخ ادبیات، بازی، کاردستی، جدول کودکانه، آموزش آشپزی برای کودکان، معرفی روستای کندوان، دانستنی ها و طنز از دیگر بخش های این ماهنامه است.

شماره ۳۵۹ سروش کودکان خردسالان با مدیر مسئولی سیدصادق رضایی و سردبیری تیمور امین ناصری با قیمت ۳۰ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 5425271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha