همزمان با سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به منامه؛

حماس از سفر نفتالی بنت به بحرین ابراز تاسف کرد

حماس از سفر نفتالی بنت به بحرین ابراز تاسف کرد

سخنگوی حماس ضمن ابراز تاسف از سفر نفتالی بنت به بحرین اعلام کرد، این سفرها بر جنایت و نژاد پرستی رژیم صهیونیستی سرپوش نمی گذارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، جنبش حماس از استقبال بحرین از نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی که مسئول جنایت علیه فلسطینیان است ابراز تأسف کرد.

فوزی برهوم سخنگوی حماس تاکید کرد: سفر رهبران رژیم صهیونیستی به برخی پایتخت‌ها مردود است و این سفرها به تل آویو مشروعیت نمی‌دهد و خیری برای منطقه به همراه نخواهد داشت.

فوزی برهوم تاکید کرد: این سفرها بر جنایت و نژاد پرستی رژیم صهیونیستی سرپوش نمی‌گذارد.

وی بیان داشت: ما در جنبش حماس ضمن بالیدن به مخالفت مردم بحرین با عادی سازی روابط با اشغالگران صهیونیست از همه کشورهای عربی که وارد فرایند عادی سازی شده‌اند می‌خواهیم از این مسیر اشتباه عقب نشینی کنند.

جنبش جهاد اسلامی نیز به شدت استقبال مقامات بحرینی از نفتالی بنت را محکوم کرد.

نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از ترک اراضی اشغالی به مقصد بحرین گفت: من در آستانه سفر به بحرین به عنوان نخستین نخست‌وزیر اسرائیل که به منامه سفر می‌کند، با پادشاه و ولیعهد این کشور دیدار کرده و مجموعه‌ای از جلسات را با هدف تکمیل توافقنامه صلح میان دو طرف برگزار خواهم کرد. این سفر به دعوت سلمان بن حمد آل خلیفه ولیعهد بحرین انجام شده است.

این در حالی است که «یائیر لاپید» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی مهرماه گذشته به منظور افتتاح سفارت این رژیم در بحرین راهی منامه شده بود. منامه و تل‌آویو ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰ با تلاش‌ها و فشارهای دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور وقت آمریکا، توافقنامه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را امضا کردند.

نخستین سفر بنت به بحرین همزمان با یازدهمین سالگرد انقلاب مردمی این کشور علیه رژیم آل خلیفه است. ۱۱ سال پیش در چنین روزی قیام مردمی بحرین آغاز شد و تا به امروز ادامه دارد.

کد خبر 5425343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha