۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۱۸

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

هدف دشمن از سیاه‌نمایی در فضای مجازی ضربه به اعتقادات دینی است

هدف دشمن از سیاه‌نمایی در فضای مجازی ضربه به اعتقادات دینی است

بجنورد- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: دشمنان با شبهه افکنی و سیاه نمایی در فضای مجازی در پی تضعیف اعتقادات دینی و انقلابی ما بوده و هجمه‌های فراوانی به ارزش‌های اسلامی وارد می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری ظهر یک شنبه در مراسم چهارمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه پیام نور بجنورد، با اشاره به تقابل تاریخی جبهه حق و باطل، اظهار کرد: در طول تاریخ قصه تقابل حق و باطل همواره تکرار شده و همچنان تداوم دارد.

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه خصومت و عداوت دشمن با جبهه حق امروز نیز در عرصه‌های مختلف و با استفاده از ابزارهای گوناگون ادامه دارد، بیان کرد: فضای مجازی یکی از ابزارهای دشمن در این تقابل است.

وی افزود: دشمنان با شبهه افکنی و سیاه نمایی به‌ویژه در فضای مجازی در پی تضعیف اعتقادات دینی و انقلابی ما بوده و هجمه‌های فراوانی به ارزش‌های اسلامی ما وارد می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: درواقع دشمن هیچ‌گاه متوقف نشده و دست از عداوت خود برنمی‌دارد؛ بلکه در باطل خود خستگی‌ناپذیر است؛ ازاین‌رو ما هم باید در حرف حق خود مقاوم و مستحکم بوده و از ارزش‌ها و اعتقادات اصیل خود دست برنداریم.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی ادامه داد: وقتی دشمن در زمینه‌ای قدرت پیدا کند وحشی‌گری خود را به اوج می‌رساند؛ به همین دلیل امروز می‌بینیم در یمن مدرسه ابتدایی را با موشک ویران می‌کند، تانکر آب را می‌زند یا مسیرهای دسترسی به دارو را می‌بندد که همه این اقدامات نشان‌دهنده اوج توحش دشمنان است.

وی با بیان اینکه دشمنان ما پیروان شیطان هستند، اظهار کرد: امام علی (ع) در نهج‌البلاغه مریدان شیطان را مذمت می‌کند که شیطان را ملاک و پشتوانه زندگی خود قرار دادند و او هم از آنان به‌عنوان دام استفاده کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: در برابر این افراد جانی و وحشی رهاشده در جهان، کسی که سینه سپر کرده و می‌ایستد، شهید است که در راه حفظ عقیده از جان خود می‌گذرد.

وی تصریح کرد: شهدایی که هشت سال اجازه ندادند دشمن به مقصود برسد یا مدافعان حرم که در برابر داعش ایستادند، افراد بصیری بودند که دشمن را دیدند و شناختند و بعد از همه هستی خود گذشتند؛ لذا شهیدان حق بزرگی به گردن همه جامعه دارند و امنیت و فضای امن موجود در کشور ثمره خون آن‌ها است.

کد خبر 5429146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha