یک منبع نظامی یمن؛

ائتلاف سعودی بزرگترین شکست را در شهر حرض متحمل شد

ائتلاف سعودی بزرگترین شکست را در شهر حرض متحمل شد

طبق اعلام یک منبع نظامی، عملیات مزدوران سعودی در شهر حرض، بزرگترین عملیات ائتلاف سعودی در این جبهه به شمار می رود که منجر به بزرگترین شکست شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یک منبع نظامی یمنی به المیادین اعلام کرد که عقب نشینی و شکست مزدوران ائتلاف سعودی در شهر حرض در استان حجه یمن، بزرگترین شکست در نوع خود است. این منبع نظامی تاکید کرد که درگیری در این منطقه بسیار شدید و خشن بود.

طبق اعلام این منبع نظامی، عملیات مزدوران سعودی در شهر حرض، بزرگترین عملیات ائتلاف سعودی در این جبهه به شمار می‌رود.

طبق گزارش المیادین، این منبع نظامی اعلام کرد: دشمن سعودی نیروهایی تحت عنوان «ألویة الیمن السعید» متشکل از ده‌ها تیپ تشکیل داده که در میان این نیروهای ۲ گردان سعودی و یک تیپ از مزدوران حضور دارند.

همچنین این منبع نظامی تاکید کرد: ائتلاف سعودی با محاصره شهر حرض، نتوانست در این شهر پیشروی کند و عقب نشینی کرد و در ادامه ده‌ها بار پیشروی‌های خود را تکرار کرد اما موفق نشد.

طبق اعلام این منبع نظامی در این عملیات صدها تن از ائتلاف سعودی به هلاکت رسیدند. این منبع نظامی در پایان تاکید کرد: ائتلاف سعودی از ١١ فوریه پس از محاصره شدن نیروهایش و کمین‌های مرگبار در وضعیت فروپاشی بزرگی قرار گرفته است.

روز یکشنبه منابع رسانه‌ای وابسته به نیروهای صنعا، صحنه‌هایی از پیشروی‌های نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جبهه راهبردی حرض در استان حجه یمن و تلفات و خسارات سنگینی که به نیروهای سعودی و مزدوران آنها وارد شده است، پخش کردند.

طبق اعلام نیروهای صنعا، شمار تلفات نیروهای متجاوز از آخرین تشدید تنش در حرض تاکنون به بیش از ۵۸۰ کشته و زخمی رسیده است. از این میزان ۲۰۰ نفر به هلاکت رسیده‌اند و در میان کشته‌ها و زخمی‌ها شماری از نیروهای ارتش رژیم سعودی و مزدوران سودانی به چشم می‌خورند.

کد خبر 5429440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha