۵ اسفند ۱۴۰۰، ۲۰:۵۸

معاون رئیس جمهور:

تفکر و مکتب شهیدان را فراموش نکنیم

 تفکر و مکتب شهیدان را فراموش نکنیم

تنکابن- معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه مازندران دیار شهدا و علویان است، گفت: تفکر و مکتب شهیدان را فراموش نکنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین قاضی زاده شامگاه پنجشنبه در پنجمین یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید گردان حمزه سید الشهدا ی شمال کشور در مصلی شهید بهشتی تنکابن اظهار داشت: مازندران همواره مهد ارادت به خاندان عصمت و طهارت بوده و توجه مردمان این دیار به شهدا به نسبت استان‌های دیگر بیشتر است.

وی با اشاره به جایگاه رفیع شهدا و معامله سترگ و بزرگ آنان با خداوند، خاطرنشان کرد: شهدا در معامله با خدا تنها اجرشان را از معبود خود می‌خواستند و درک این جایگاه برای ما امکان پذیر نیست.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه دشمنان کشورمان در تمام دوران با تهاجم فرهنگی، نظامی، سیاسی و اقتصادی می‌خواستند کیان نظام اسلامی را به خطر بیندازند، یادآور شد: برگزاری این یادواره‌ها برای آن است که تفکر و مکتب شهدا را فراموش نکنیم.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: با وجود تمامی این هجمه‌ها در زمینه‌های مختلف، حضور جوانان و رزمندگان امروز در این جمع ستودنیست و این همان ادامه راه مکتب شهداست.

این مسئول با تاکید براینکه باید همه تلاش کنند تا حال عمومی جامعه خوب شود، اظهار داشت: سختی‌های بسیاری نظیر فساد، معیشت، سو مدیربت و مشکلات ساختار قدیمی در کشور وجود دارد که امیدواریم با درایت رئیس جمهور، پشتیبانی مجلس و همراهی قوه قضائیه این مشکلات حل و فصل شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از مشکلات اقتصادی بنام جهاد اکبر یادکرد و گفت: پرچم داران جهاد اصغر در این دوران سخت جهاد اکبر باید پرچم داری کنند تا از این مرحله سخت نیز گذر کنیم.

کد خبر 5432824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha